Toon posts:

Aanmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Konica-Minolta D5/D7 gebruikers,

Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum. Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Klaas en fotografeer nu ongeveer 30 jaar. ik ben begonnen met een Minolta SRT 101 ex en ben nu sinds een jaar in het bezit van een Dynax 7D.
Ik heb sinds dit weekend het objectief 28-75mm / 2,8 D aangeschaft voor € 259,-
Ik moet jullie zeggen wat een verschil met mijn vorige standaard lens.
Binnenkort zal ik wat meer vertellen over mijn ervaringen tot nu toe.
Groetjes.

Verwijderd

Welkom Klaas! :)

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Hoi Klaas

welkom aan boord.
Leuk verhaal , maar als je misschien de faq's endergelijke had doorgenomen had je gezien dat we elkaar niet groeten of voor hoeven te stellen.

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-01 14:33

janklp

FortyTwo Capital

Hartelijk welkom,

Voorstellen mag zeker in de FG. Hier een par quotes:

Van Remy:
Welkom, en veel plezier hier in FG

Van mij mogen meer 'nieuwelingen' zich wel voorstellen overigens
Van Zoeff
Je bent volgens mij de eerste die in FG een topic heeft geopend om zich voor te stellen, maar om eerlijk te zijn vind ik het wel een leuk initiatief! Aangezien FG toch een behoorlijk community-minded subforum is (tenminste, zo ervaar ik het zelf), is het altijd interessant om wat meer van mensen te weten te komen.
Maar dit hoort dus eigenlijk in dit forum: [rml][ algemeen] Nieuw in FG? Stel jezelf hier voor![/rml]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:33:
Hallo Konica-Minolta D5/D7 gebruikers
En wij canon/nikon/pentax/enz. gebruikers dan? :P worden wij niet gegroet? :D

Herzlich wilkommen jawul. maar je zult zien dat er hier een grote meerderheid aan canon en nikon gebruikers rondhangt. logischerwijs, die maken nl. de meeste dSLRs. want ik lees op dit forum eigenlijk bijna nooit iets over compact camera's. (hoe zou dat toch komen)

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:00

Zoefff

❤ 

Hoi Klaas, welkom op ons mooie forumpje!

We hebben een apart topic om je voor te stellen, je kan het vinden onder [rml][ algemeen] Nieuw in FG? Stel jezelf hier voor![/rml]. Je kan je waarschijnlijk wel voorstellen dat als iedereen een individueel voorstel-topic opent, er een stortvloed aan topics komt. Vandaar dat ik hier een slotje op doe, maar schroom niet om je in het andere topic nogmaals voor te stellen :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.