Nieuwsbericht over RIM?

Pagina: 1
Acties:

• PhysicsRules
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

PhysicsRules

Dux: Linux voor Eenden

Topicstarter
Weet niet of dit de juiste plek is, anders merk ik dat wel.

Ik kom net een artikeltje tegen op trouw.nl over RIM en de patentensoap. Bron

Iets voor een nieuwsbericht op de frontpage.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Nieuws insturen kan eigenlijk via de Nieuwssubmit, maar hier zien we het ook wel, dus ik ga het even bekijken. Thx alvast

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
http://tweakers.net/etc.dsp?Action=Newssubmit

Het linkje zit misschien een beetje verstopt :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• PhysicsRules

PhysicsRules

Topicstarter
Die zocht ik, weet ik dat voor de volgende keer.

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik heb het even bekeken, en het artikel ziet er op zich niet onaardig uit. Ik zie echter geen nieuwe feiten op dit moment die aanleiding kunnen geven tot het plaatsen van een nieuwsbericht over RIM. Om nu gratuit reclame te gaan maken voor de Trouw die een aardig overzichtje van de RIM-vs-NTP-perikelen geeft, dat vind ik niet echt nodig :)

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Misschien toch een idee om dat linkje ook in het bovenste nieuws menu te plaatsen? Nu moet je eerst in het bovenste menu op nieuws klikken, en daarne in het grijze tabblad menu op nieuws insturen. Dat moet je ook maar net weten.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

P_de_B schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:11:
Misschien toch een idee om dat linkje ook in het bovenste nieuws menu te plaatsen? Nu moet je eerst in het bovenste menu op nieuws klikken, en daarne in het grijze tabblad menu op nieuws insturen. Dat moet je ook maar net weten.
Oh, zettie daar verstopt. Ik wist dat die link er was, maar waar wist ik niet :)

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
P_de_B schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:11:
Een heel oud topic daarover: Nieuws submit verstopt ?

Op zich ben ik het met je eens dat het wat zichtbaarder zou mogen, maar ik vrees inderdaad ook voor de overvloed aan submits die we dan zullen binnenkrijgen. We kunnen het nu al soms amper bijhouden en de submitqueue controleren is meer werk dan je zou denken :)

• PhysicsRules

PhysicsRules

Topicstarter
Yoeri schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:10:
Ik heb het even bekeken, en het artikel ziet er op zich niet onaardig uit. Ik zie echter geen nieuwe feiten op dit moment die aanleiding kunnen geven tot het plaatsen van een nieuwsbericht over RIM. Om nu gratuit reclame te gaan maken voor de Trouw die een aardig overzichtje van de RIM-vs-NTP-perikelen geeft, dat vind ik niet echt nodig :)
Ok, nog even een paar weekjes wachten op het volgende nieuws waarschijnlijk. Ben wel benieuwd welke rol het patentenbureau hierin gaat spelen.
Pagina: 1