Er zijn programmaatjes voor, ik weet alleen niet welke.
Ook een goede tip is om te kijken wat je nou eigenlijk allemaal bij het opstarten wil laden.
Dingen zoals Netscape aim, real startcenter en dat soort programma's gebruik je meestal toch niet en die vreten geheugen.
Ook een goede tip is om te kijken wat je nou eigenlijk allemaal bij het opstarten wil laden.
Dingen zoals Netscape aim, real startcenter en dat soort programma's gebruik je meestal toch niet en die vreten geheugen.
Niet?
[Specs]
Ik heb het idee dat Memturbo meer kwaad dan goed doet. Dat soort programma's verplaatst de stuff die in het geheugen staat toch gewoon naar de swapfile?
Niet helemaal, proggies als memturbo en magnaram swappen inteligenter naar de swapfile; wat je iedere minuut aanroept niet, wat je alleen aanroept in uitzonderingen wel. Verder kunnen dit soort proggies vaak bepaalde info in je geheugen comprimeren, zodat je meer effectief geheugen hebt.
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Das toch eigenlijk logisch? RAM dient toch niet om leeg te zijn?????? Nu swapt ie veel minder en staat er meer in je Ram geheugen, dat je maar 30 % vrij hebt is dus positief, je moet juist blij zijn, je upgrade was geen weggesmeten geld.
bedankt voor alle reply's
nou orbit, ik had de indruk nadat ik de 128 erbij geplaatst had, dat de pc langzamer was geworden en veel meer swapte
ik heb nu de swapfile op een lege partitie gezet en heb op 200mb initieel gezet
nu hoor de hd niet zo tekeer gaan als een gek
nou orbit, ik had de indruk nadat ik de 128 erbij geplaatst had, dat de pc langzamer was geworden en veel meer swapte
ik heb nu de swapfile op een lege partitie gezet en heb op 200mb initieel gezet
nu hoor de hd niet zo tekeer gaan als een gek
Pagina: 1