Toon posts:

[ASP]Imagegallery

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al tijden op zoek naar een fatsoenlijke imagegallery. Het probleem is, is dat ik heel veel foto's tegelijk wil kunnen laten uploaden. Ik heb nu iets gemaakt dat je via FTP een hele map kan uploaden en die komt dan automatisch op de website te staan. Het probleem hiervan is dat ik daar verder weinig dynamische toestanden aan kan koppelen. Ik wil bijv. categorieën kunnen aanmaken en ik wil indien nodig een omschrijving van de betreffende foto kunnen plaatsen, die dan bij de foto wordt weergegeven. En het belangrijkste is dat ik bijvoorbeeld 500 foto's tegelijk kan uploaden zonder dat ik 1 voor 1 een foto moet uploaden.

Iemand een tip voor een goede imagegallery die aan mijn wensen voldoet?

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-04 16:42

Acid_Burn

uhuh

Coppermine
http://coppermine-gallery.net/index.php

Dan kan je ftp uploaden. Dan log je in in coppermine, zeg je welke dir hij moet toevoegen and klaar.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• wizzkizz
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2025

wizzkizz

smile...tomorrow will be worse

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 04:46:
Ik ben al tijden op zoek naar een fatsoenlijke imagegallery. Het probleem is, is dat ik heel veel foto's tegelijk wil kunnen laten uploaden. Ik heb nu iets gemaakt dat je via FTP een hele map kan uploaden en die komt dan automatisch op de website te staan. Het probleem hiervan is dat ik daar verder weinig dynamische toestanden aan kan koppelen. Ik wil bijv. categorieën kunnen aanmaken en ik wil indien nodig een omschrijving van de betreffende foto kunnen plaatsen, die dan bij de foto wordt weergegeven. En het belangrijkste is dat ik bijvoorbeeld 500 foto's tegelijk kan uploaden zonder dat ik 1 voor 1 een foto moet uploaden.

Iemand een tip voor een goede imagegallery die aan mijn wensen voldoet?
Die maak je dan toch zelf :X
Er zijn diverse (ActiveX / Java) componenten in de omloop die vanuit de browser werken en het spulletje naar de server sturen. Vang de bestanden op, geef voor elk bestand dat je geupload hebt een aantal veldjes weer in een HTML-pagina et voilà. Perfect te combineren met bestaande imagegalleries.

Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Scriptrequests laten we hier niet toe.
P&W is een forum waar we problemen behandelen en samen naar een oplossing zoeken voor die problemen die je tegenkomt terwijl je zelf a/h programmeren bent. Het is niet de bedoeling om hier scriptrequests te doen.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.