Bedrijfsnaam als nick?

Pagina: 1
Acties:

• RwinG
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01 11:15
Mag iemand de naam van een landelijk bekend onafhankelijk onderzoeksinstituut als nick gebruiken?

http://tweakers.net/gallery/126158

Nick is jaar oud, maar hij/zij is deze maand aktief geworden met 2 reakties..

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Misschien staat het wel voor Tweak Nerd Otto ofzo... ?

8)

[ Voor 10% gewijzigd door maratropa op 28-12-2005 00:18 ]

specs

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Als ik zoek op TNO @ google is 'onze' TNO niet de enige die eruit komt hoor :)

Verder zitten we op de frontpage aan ruim 150.000 users, ik kan me zo voorstellen dat iemand op een gegeven moment niet meer weet wat 'ie voor nick moet kiezen als je tig keer 'nick already in use' krijgt :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Daarnaast zijn nicknames op Tweakers.net niet auteursrechtelijk beschermd qua gebruik en lopen er ook genoeg mensen rond die een gebruikersnaam gebruiken van een bekend persoon of bedrijf. Qua reacties kan je ervan uitgaan dat de plaatser van de reactie voor 99 procent niet het bedrijf of instelling vertegenwoordigd. Er lopen een aantal bekende personen rond op Tweakers.net, maar die hebben voor het overgrote deel een nick waaraan je die niet herkent. Behalve de mijne natuurlijk 8).

• RwinG
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01 11:15
hmm als ik google op TNO en alleen pagina's in het nederlands vraag dan zie ik zo gauw (over 24 pagina's) geen andere betekenis. Dat zegt wel wat over de bekendheid van TNO. Mag "consumentenbond" wel? Of "microsoft"? "Intel"?

Dat je geen nick meer kunt vinden lijkt me sterk, alleen al met die drie letters (hoofd+klein) kun je al meer dan 140.000 combinaties maken en er zijn best wel veel tweakers die meer dan drie letters als nick hebben ;)

Anyway - laat maar dan - we zien wel wat er nog meer gepost wordt.

[Edit] robin bedankt, ok dan!

[ Voor 9% gewijzigd door RwinG op 28-12-2005 00:38 ]