Toon posts:

[XP] Windows start niet meer op*

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen !

Om te beginnen ik zit via remote admin dat systeem te fixen dus heb wat beperkte mogelijkheden.

Ik zat de PC van mijn vriendin te fixen maar AVG 6 Hele oude versie zat te zeuren dat hij een virus genaamt msn.funner ofzo niet kon verwijderen.

Dus ik heb AVG verwijdert en Antivir geinstalleerd en vervolgens moet ik dus rebooten wat ik dus ook heb gedaan maar alleen nu start windows niet meer volledig op ik krijg alleen de achtergrond te zien en niet de taakbalk of iets in die richting.

Iemand enig idee hoe ik het kan oplossen want ik kan nu niet zomaar na haar toe.

Dus weten jullie iets ik zag op de symantec site dat die virus explorer.exe verkloot maar ik hoop dat jullie mis nog een oplossing weten .

Ze draait op XP Home+SP2

heb zojuist geprobeert om haar explorer.exe te vervangen door de mijne maar dat wil ook niet werken. En ik kan ook niet in taakbeheer komen.

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:11
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:12:
Hey mensen !

Om te beginnen ik zit via remote admin dat systeem te fixen dus heb wat beperkte mogelijkheden.

Ik zat de PC van mijn vriendin te fixen maar AVG 6 Hele oude versie zat te zeuren dat hij een virus genaamt msn.funner ofzo niet kon verwijderen.

Dus ik heb AVG verwijdert en Antivir geinstalleerd en vervolgens moet ik dus rebooten wat ik dus ook heb gedaan maar alleen nu start windows niet meer volledig op ik krijg alleen de achtergrond te zien en niet de taakbalk of iets in die richting.

Iemand enig idee hoe ik het kan oplossen want ik kan nu niet zomaar na haar toe.

Dus weten jullie iets ik zag op de symantec site dat die virus explorer.exe verkloot maar ik hoop dat jullie mis nog een oplossing weten .

Ze draait op XP Home+SP2

heb zojuist geprobeert om haar explorer.exe te vervangen door de mijne maar dat wil ook niet werken. En ik kan ook niet in taakbeheer komen.
Taakbeheer kan je waarschijnlijk vinden onder 'start' -> 'Instellingen' -> 'windows beveiliging'

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Verwijderd

Topicstarter
mhr-zip schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:16:
[...]

Taakbeheer kan je waarschijnlijk vinden onder 'start' -> 'Instellingen' -> 'windows beveiliging'
Ik zie ook geen taakbalk dus de start knop is weg ;( ik zie eigenlijk alleen maar haar achtergrond verder niks

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

CTRL+ALT+END -> Taakbeheer

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:57
Save Mode geprobeert?

Of anders misschien het syteemherstel truucje, you know, opstarten => F8 => etc

Verwijderd

Topicstarter
CTRL+ALT+DEL bedoel je zeker werkt ook niet en CTRL+ALT+END ook niet ;(
Clock schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:20:
Save Mode geprobeert?

Of anders misschien het syteemherstel truucje, you know, opstarten => F8 => etc
Kan helaas niet vanuit remote admin

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 23:22 ]

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:52

CAP-Team

XBL: CAPTeam

taskmgr.exe renamen naar bla.exe dan zal ie 't waarschijnlijk wel doen :Y)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Topicstarter
CAP-Team schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:25:
taskmgr.exe renamen naar bla.exe dan zal ie 't waarschijnlijk wel doen :Y)
snap de reden hiervoor niet echt maar dat werkt ook niet ;(

Volgens mij word dat ruzie met me vriendin

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Zoals al eerder is aangegeven:

Safe Mode opgestart?

F8 indrukken (repeterend) bij opstarten?

Verwijderd

Topicstarter
matiasjansen schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:36:
Zoals al eerder is aangegeven:

Safe Mode opgestart?

F8 indrukken (repeterend) bij opstarten?
wat ik al zei dat werkt niet via remote admin :9

• Clock
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:38:
[...]

wat ik al zei dat werkt niet via remote admin :9
Nou, wat dacht je van de betreffende vriendin ff een belletje geven, en zeggen dat ze geweldig is als ze tijdens het opstarten F8 eens indrukt? Anders kom je niet snel verder denk ik...

Verwijderd

Topicstarter
Clock schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:42:
[...]

Nou, wat dacht je van de betreffende vriendin ff een belletje geven, en zeggen dat ze geweldig is als ze tijdens het opstarten F8 eens indrukt? Anders kom je niet snel verder denk ik...
Ja als dat zo makkelijk was had ik dat al lang gedaan :P zij zit op vakantie en die pc staat bij haar thuis en ik moest hem dus fixen voor haar omdat hij heel raar ging doen volgens haar :P

• Clock
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:44:
[...]

Ja als dat zo makkelijk was had ik dat al lang gedaan :P zij zit op vakantie en die pc staat bij haar thuis en ik moest hem dus fixen voor haar omdat hij heel raar ging doen volgens haar :P
Tsja, dat wordt dan lastig denk ik

*denkt nog ff na*

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan wel bestanden op haar HD zetten en ook wat bij remote admin zit soort dos achtig iets mis dat ik daar nog iets mee kan doen

Edit: Telnet heet dat bij remote admin

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 23:57 ]

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

ctrl+alt+end is de ctrl+alt+del voor RDP (remote desktop) ;) (even ter info). Bedoel dus zeker geen ctrl+alt+del.

Remote admin heeft daar een aparte knop voor, send ctrl+alt+del; dan kan je ook task manager kiezen.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
Glashelder schreef op woensdag 28 december 2005 @ 00:09:
ctrl+alt+end is de ctrl+alt+del voor RDP (remote desktop) ;) (even ter info). Bedoel dus zeker geen ctrl+alt+del.

Remote admin heeft daar een aparte knop voor, send ctrl+alt+del; dan kan je ook task manager kiezen.
Kwam dit zojuist tegen:

If you want to send Ctrl-Alt-Del key to a remote computer you can use 'Send Ctrl-Alt-Del' entry from the Remote Screen window menu. This feature will work only when the remote computer OS is WindowsNT and the Radmin server runs as a system service on the remote computer. This feature will work in 'Full control' connection type.
You can also use Ctrl-Alt-F12 hotkey for a quick sending.

Ik ga het morgen gelijk ff proberen ben nu beetje moe :P
In ieder geval bedankt zal morgen gelijk laten weten of het is gelukt ;)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Pas ik je topic titel nog even aan zodat het OS er in staat - let hier aub ook zelf een beetje op :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op woensdag 28 december 2005 @ 08:35:
Pas ik je topic titel nog even aan zodat het OS er in staat - let hier aub ook zelf een beetje op :)
Had je windows dan ook wel weg kunnen laten :P

In ieder geval werkt het send ctrl+alt+del ook niet heeft iemand nog andere ideeen ?

kan ik niet haar hele windows map verwijderen en vervangen door de mijne :P

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Nee Windowsmap staan ook allerlei drivers en machine/licentieinformatie in. Dat gaat niet werken, althans niet als je niet de zelfde hardware hebt.

Wellicht zou je met de Windows XP SP2 cd eens sfc /scannow kunnen draaien in veilige modus, alhoewel ik niet zeker weet of je de machine in safe mode met netwerk remote kan benaderen. Die actie, wellicht kan ze zelf start > run > sfc /scannow indrukken en de CD in de CDROMspeler doen? Dat zou in ieder geval systeembestanden moeten kunnen herstellen :)

[ Voor 58% gewijzigd door sanfranjake op 28-12-2005 11:46 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Het is gefixed je kan via remote admin ctrl+alt+F12 rammen en dan explorer.exe weer opstarten nu doet hij het ik ben net aan het virusscannen en ik zit nu al op de 200 :S

HEEL ERG BEDANKT VOOR JULLIE HULP :D

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-03 16:13
Maybe had je ook Taskmanager kunnen starten via CTRL-SHIFT-ESC.
Of lukte dat ook niet?
Maar ja anyway je heb het voor elkaar :D
Pagina: 1