Mijn Geforce werd standard volgens die Smart Docter rond de 53 graden. NU met blueorb rond de 49/50. Alleen nu wel overclocked. Maar zodra ik memory op 380 zet en soms bij 370 dan krijg ik streepjes. Wat zijn de beste settings ? Core en Clock? Ik heb een v7700 pure met infineon chipset + Blue Orb + Heatsinkjes
Er zijn geen beste settings. Ieder kaartje/chipje reageert anders.
Gewoon testen wat bij jouzelf het beste (hoogste) werkt, zonder dat je allemaal visual-artifacts krijgt
Gewoon testen wat bij jouzelf het beste (hoogste) werkt, zonder dat je allemaal visual-artifacts krijgt
...gamen blijft leuk...
Als je streepjes krijgt, kan gpu het waarschijnelijk niet aan, mijn tip, verhoog heel langzaam steeds...niet ineens 10mhz omhoog maar 5mhz, dan even 3dmarken...Op zaterdag 20 januari 2001 13:27 schreef Alchemy het volgende:
[..]. Maar zodra ik memory op 380 zet en soms bij 370 dan krijg ik streepjes. Wat zijn de beste settings ? Core en Clock? Ik heb een v7700 pure met infineon chipset + Blue Orb + Heatsinkjes
Hij kan dat nu gewoon nog niet aan.
Verwijderd
Op m`n asus cusl2 met p3e 500@850 liep m`n v7700 op 220/410 stabiel. Geen enkele pixel error. ook niet na gehele 3dmark, of stevig potje quae. Uiteraard wel altijd
Tjah ik heb abit bh6 en loopt niet lekker met convertorboardje en coppermine
Steeds gezijk met geforce enzo. Kan niet wachten tot ik eindelijk mijn andere mobo krijg.
Pagina: 1