Toon posts:

MSN lijst, ook geblokkeerde personen, legen*

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mensen..

een vraagje..

het is een ieder bekend, dat je je msn lijst volledig kan opschonen, dus dat mensen die JIJ verwijderd hebt of mensen die JOU verwijderen, echt totaal niet meer voorkomen in je msn lijst. Ook niet via EXTRA, OPTIES, PRIVACY. om dat te kunnen moet je

A ) een echt hotmail account hebben nog

en

B ) daar kan je naar de optie contactpersonen, en daar flikker je je hele lijst leeg (mensen die je echt dus uit je lijst wilt, dus alle contactpersonen verwijderen.)

wel eerst je lijstje opslaan (MSN)

Dan nu de vraag:

kan dit ook met Gmail, of @home (of met welke provider of dienst je maar bent aangemeld) ??
dus niet via het programma, maar via de site weg kunnen halen net als ik voor hotmail beschrijf.

Geeviz.
--//--

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 21:52 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Volgens mij kan dat niet.

We bespreken MSN Messenger niet in Windows Operating Systems, omdat het geen onderdeel van het OS zelf is, daarom verplaats ik je topic even naar Software Algemeen :)
Verder breid ik de titel nog even een klein beetje uit:
MSN lijst legen.. > MSN lijst, ook geblokkeerde personen, legen*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
MSN werkt met een overkoepelend MSN (MicroSoft Network) account. Dat wil echter nog niet zeggen dat MSN Messenger en MSN Hotmail hetzelfde zijn.

Dus ik snap niet echt hoe je MSN Messenger (want daar heb je het geloof ik over) kunt vergelijken met webmail-applicaties zoals GMail of je @Home-webmail.

edit:
Volgens mij begin ik je te begrijpen:

Je hebt een MSN-(Messenger)-account met een niet-Hotmail-email-adres en nu wil je je MSN Messenger contact-list compleet verwijderen zónder op MSN Messenger in te loggen, right?

[ Voor 27% gewijzigd door Osiris op 27-12-2005 22:02 ]

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:46
Er is zoiets als MSN List Cleaner... "NoRoom" had er ooit zo eentje gemaakt, werkte wel goed.. Ruimt iig flink op! Is vast wel te vinden op Mess.be

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

MSN Messenger starten
Persoon selecteren in je contact list
rechtermuisknop -> verwijderen
Persoon is nu helemaal uit je MSN lijst. sim-pel

Wat je ziet bij 'privacy' zijn de mensen die jou hebben toegevoegd aan hun MSN lijst. Mits je op de een of andere manier hun account weet te hacken, kan je deze niet weg krijgen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:47
Je hebt een MSN-(Messenger)-account met een niet-Hotmail-email-adres en nu wil je je MSN Messenger contact-list compleet verwijderen zónder op MSN Messenger in te loggen, right?
Waarom zou je dat willen doen? Je kan jezelf toch net zo goed offline aanmelden en dan de gewenste stoute usah's uit je lijst halen?

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
SyS_ErroR schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 22:09:
[...]

Waarom zou je dat willen doen? Je kan jezelf toch net zo goed offline aanmelden en dan de gewenste stoute usah's uit je lijst halen?
offtopic:
Zei ik dan dat ik de beweegredenen van de TS snapte? :+

TS: Misschien wel handig om aan te geven wáárom je het niet gewoon via MSN Messenger wilt doen? Crashed ie ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Wat je ziet bij 'privacy' zijn de mensen die jou hebben toegevoegd aan hun MSN lijst. Mits je op de een of andere manier hun account weet te hacken, kan je deze niet weg krijgen.

dat bovenstaande kan dus WEL als je via hotmail inlogt.
en hotmail was oorspronkelijk voor msn bedoeld.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 22:34:

dat bovenstaande kan dus WEL als je via hotmail inlogt.
en hotmail was oorspronkelijk voor msn bedoeld.
Dus jij zegt dat als ik nu in mijn hotmail inlog ik mezelf uit andermans contact list kan verwijderen?
Ik weet niet wie je dat wijs heeft gemaakt, maar dat is dus echt niet zo. Is dat wel zo, dan heb je net het grootste lek in MSN ontdekt allertijden.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Als je het liever niet doet (of kan) met Hotmail of MSN Messenger, dan doe je dat toch gewoon met een alternatieve Messenger zoals MirandaIM, aMSN, Trillian of aanverwanten of met een externe tool als MSN Contact List Manager?

Het verwijderen van jezelf van andermans lijst is onmogelijk (zonder login info).

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 05:55 ]

Pagina: 1