Toon posts:

nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een nieuwe laptop, deze zou eigenlijk enkel moeten dienen voor msn, mp3, beetje films kijken, eigenlijk alle normale dingen en niks zwaar, maar nu is het zwaar prijs gebonden (en eigenlijk ni voor mij)

max budget 1000 euro (btw inclusief)

dus kwam ik via een folderke van een supermarkt bij deze:
Easy Note R9200 P-m725 1.6 Ghz / 512mb 60gb Dvd Dual Drive 15.4-tft Wxp Home
999 euro

nu kwam ik bij een paar bedenkingen
wat is de reputatie van packard bell kwa stevigheid??, en garantie enzo (dat het niet zo is als de acer verhalen)

deze laptop (is ni perfect dezelfde als hij mij toonde), heeft een onboard grafische chip + shared geheugen, is dit een groot nadeel voor wat hij er mee doet of zal dit niet erg voelbaar zijn?

zou 512 mb voldoende zijn ,of toch maar 1024 mb ram?
mss nog andere sugesties buiten deze laptop?

al een andere gevonden:
Acer Aspire 5002WLMi Turion64 ML30 1024Mb 100Gb
1082 euro

nu is dus nog de vraag liever dedicated grafische kaart ofni en is deze belangrijker dan 1 gb geheugen (als dit al uberhaupt nodig is) en 100 gb

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 20:48 ]

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Als je films gaat kijken en een beetje muziek luisteren zie ik geen enkele reden om 1gb werkgeheugen te nemen of een dedicated videokaart. Dit systeem voldoet prima dan voor je. Als ik je een tip mag geven: kijk ook eens even op www.dell.nl naar de Inspiron 6000, deze past percies bij jou en dan heb je zelfs nog een dedicated videokaart met 64mb.

• Dennist4
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09-2025
ik zou toch voor 1GB gaan, want de videokaart onboard vreet er ook nog geheugen van af. En acer wordt de laatste jaren ook weer beter.

Laptop (Asus F3U) Allround Pc'tje

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Ik zou ook een wat grotere schijf nemen en meer geheugen, zodat de laptop wat langer mee kan gaan. volgens mij kan je voor die prijs best wat bters krijgen! Ik zou dan ook nog even door zoeken.

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
voor 1000 euro heb je ee Ibook.
die zijn redelijk stevig en die hebben de gadgetfactor :9~

"Stilte, een gat in het geluid...."

Verwijderd

@dennis
wat moet die in hemelsnaam met 1gb voor films/mp3/huis-tuin-en-keukengebruik? zoveel vreet die vid kaart ook weer niet

ik zou idd op dell kijken, die hebben heel vaak goeie aanbiedingen (dubbel geheugen, gratis bezorgen en meer van dat soort dingen) waardoor de een heel stuk van de prijs afgaat en ze hebben zowiezo al een mooie prijs voor wat je krijgt imho
bijkomend voordeel is dat je je laptop gedeeltelijk zelf kan samenstellen

Verwijderd

ik zou als ik jou gaan voor de Toshiba Satellite Pro L20-174

specs:

Model Satellite Pro L20-174
Processor 1.4 GHz
Intel Celeron M 360J (400MHz/1MB 2nd level cache)

Besturingssysteem Windows XP Professional

Beeldscherm 15 "
XGA TFT

Geheugen 512 MB

Harde schijf 60 GB

CD/DVD-Speler/Brander Super Multi +- DL

VGA ATI Radeon Xpress 200M tot 128MB

Geluid 2 ingebouwde luidspreker
16-bit stereo

Modem 56 Kbps

internationale V.90 modem, V.92 data fax

LAN 10/100 Mbps

WLAN ja
Wireless 802.11b/g

Accu Li-Ion

Afmetingen (bxhxd) 332 x 28.5/36.6 x 270 mm

Aansluitingen
1 x koptelefoon,
1 x DC-in,
1 x extern beeldscherm,
1 x RJ-11,
1 x RJ-45,
1 x TV-out (s-video),
1 x externe microfoon,
3 (achterzijde 1, links 2) x USB 2.0

leuk laptopje voor een aardige prijs van 819 euro..maar het is uiteraard maar een idee

meer info (niet dat die er is, maar goed) kan je bij de winkel vinden waar ik em voor die prijs gezien heb: Gistron

Verwijderd

voor wat jij wil heb je aan een celeron M genoeg maar wil je voorbereid zijn op de toekomst dus VISTA raad ik je aan om een Pentium M of een Centrino te nemen en dan het liefst 1GB geheugen en een videokaart met minimaal 128mb kijk dan vooral naar de acer serie goede prijs met veel goede hardware en let ook op je hdd geen 4200 toeren apparaat

verder let ook op de garantie neem er eventueel extra garantie bij laptops zijn gevoelig
Pagina: 1