Hey
Laatst heb ik mij mp3 speler gehaalt van het merk packerd bell en type audiostar.
Ik heb aleen een probleem.
1 van de voornaamste redenen om hem te halen ipv ipod nano was dat ik er filmpjes op kon bekijken en afbeeldingen tevens ook documenten.
Het is wel een leuk ding ziet er goed en de afbeeldingen kan ik er gewoon opzetten ( al staat hier ook niet het converteren bij )
Alleen ik kan niks converteren.
Ik ben al terug geweest naar de winkel its
best wel vage lui die daar werken maar dat is offtopic en die zeiden dat als ik hem er in plug dat die automatisch de functie conferten moet laten zien en dit doet die dus niet.
Op de cd staat volgens mij alleen software voor windows 98.
Ik heb alles wat er op staat toch geinstalleerd dan kun je wel films converteren alleen geeft die dan aan het eind van het converteren een fout melding aan
En die software is ook nergens te downloaden. ( iedergeval niet op de packerd bell site ) op die site vind je alleen een update maar die doet het niet omdat die geen device kan vinden terwijl ik hem er wel op verschillende manieren heb aangesloten.
Nou vraag ik me af of iemand weet hoe ik het probleem kan oplossen.
Voel me best wel genaaid heb er namelijk veel voor betaalt ( en juist voor de functies die het nou niet doen )
Hopelijk kunnen jullie mij helpen
Rob
( als ik hem ergens fout heb neergezet vergeef me het ik ben hier nieuw
)
Laatst heb ik mij mp3 speler gehaalt van het merk packerd bell en type audiostar.
Ik heb aleen een probleem.
1 van de voornaamste redenen om hem te halen ipv ipod nano was dat ik er filmpjes op kon bekijken en afbeeldingen tevens ook documenten.
Het is wel een leuk ding ziet er goed en de afbeeldingen kan ik er gewoon opzetten ( al staat hier ook niet het converteren bij )
Alleen ik kan niks converteren.
Ik ben al terug geweest naar de winkel its
Op de cd staat volgens mij alleen software voor windows 98.
Ik heb alles wat er op staat toch geinstalleerd dan kun je wel films converteren alleen geeft die dan aan het eind van het converteren een fout melding aan
En die software is ook nergens te downloaden. ( iedergeval niet op de packerd bell site ) op die site vind je alleen een update maar die doet het niet omdat die geen device kan vinden terwijl ik hem er wel op verschillende manieren heb aangesloten.
Nou vraag ik me af of iemand weet hoe ik het probleem kan oplossen.
Voel me best wel genaaid heb er namelijk veel voor betaalt ( en juist voor de functies die het nou niet doen )
Hopelijk kunnen jullie mij helpen
Rob
( als ik hem ergens fout heb neergezet vergeef me het ik ben hier nieuw