Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Laatst heb ik mij mp3 speler gehaalt van het merk packerd bell en type audiostar.
Ik heb aleen een probleem.
1 van de voornaamste redenen om hem te halen ipv ipod nano was dat ik er filmpjes op kon bekijken en afbeeldingen tevens ook documenten.
Het is wel een leuk ding ziet er goed en de afbeeldingen kan ik er gewoon opzetten ( al staat hier ook niet het converteren bij )
Alleen ik kan niks converteren.
Ik ben al terug geweest naar de winkel its :( best wel vage lui die daar werken maar dat is offtopic en die zeiden dat als ik hem er in plug dat die automatisch de functie conferten moet laten zien en dit doet die dus niet.
Op de cd staat volgens mij alleen software voor windows 98.
Ik heb alles wat er op staat toch geinstalleerd dan kun je wel films converteren alleen geeft die dan aan het eind van het converteren een fout melding aan
En die software is ook nergens te downloaden. ( iedergeval niet op de packerd bell site ) op die site vind je alleen een update maar die doet het niet omdat die geen device kan vinden terwijl ik hem er wel op verschillende manieren heb aangesloten.
Nou vraag ik me af of iemand weet hoe ik het probleem kan oplossen.
Voel me best wel genaaid heb er namelijk veel voor betaalt ( en juist voor de functies die het nou niet doen )

Hopelijk kunnen jullie mij helpen
Rob
( als ik hem ergens fout heb neergezet vergeef me het ik ben hier nieuw :> )

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:30

Piggen

Lekker bakkie

Voor het converteren van filmpjes kun je een programma als iriverter gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
avi bestanden pakt die niet maar toch bedankt
Zijn er mensen die een idee hebben waarom hij het niet automatisch doet als ik hem op de computer aan sluit ?

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:11
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 22:17:
avi bestanden pakt die niet maar toch bedankt
Zijn er mensen die een idee hebben waarom hij het niet automatisch doet als ik hem op de computer aan sluit ?
Ik denk dat ze dat gezegd hebben om jouw weer snel de winkel uit te krijgen. (serieus)
Maar je mag wel wat duidelijker zijn.. "hij geeft aan het eind een foutmelding aan": daar kunnen we niet echt wat mee.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mjah, Packard Bell staat niet bepaald bekend om kwaliteit.

Wat voor conversie moet je uitvoeren? VirtualDub kan veel converteren.

Verwijderd

Topicstarter
Motion Jpeg (software meegeleverd voor het converteren van de volgende formaten naar .mtv: .avi, .asf, .wmv, .wma, .mpg, .mpeg, .dat, .rm, .mov, .vob

dit stond op de technische specificaties gedeelte

iemand de dl link daarvan ? of zou het me kunnen versturen via msn ofzo ?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 14:42 ]

• crashmatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-10 19:27
Filmpjes converten werkt hier (uiteindelijk) wel, maar eerst ook met heel veel geklooi.

De geconverteerde files zijn inderdaad M-JPEG files (Motion JPEG), en dat zorgt er wel voor dat je bestanden flink groeien in grootte na de conversie (unfair he?) Na het installen van Magic Movie Converter, kun je avi files (niet getest met andere type files) via het context menu laten omzetten (dus gewoon in Explorer ofzo, rechts klikken en tadaa) Duurt ffies, maar ik krijg uiteindelijk geen errors of wat dan ook. Natuurlijk moet je de correcte video codecs geinstalleerd hebben (niet alle media players doen dat netjes)

Voor de rest, verwacht niet te veel van de kwaliteit van de filmpjes, ze zitten nauwelijks op een degelijke framerate, en het filmpje kan niet geheel fullscreen.

De firmware tool is ook een bitch, je moet namelijk voordat je het start even je audiostar uit en in pluggen, en er voor zorgen dat er verder niets mee gebeurt (geen bestanden overgooien e/d). Een firmware flash heeft btw weinig zin, als het goed is issie nu al up to date, dat was de mijne iig al rond 10/10, met de meest recente firmware.

Sidenote : Formatteer de AudioStar nooit zomaar, het is echt een bitch, want met de format functie van WinXP levert de AudioStar mooi een dikke error die zegt dat er geen bestanden op staan na je format (natuurlijk heb je na de format er zelf weer mp3's opgegooid, maar die ziet ie dus niet, alsof ze niet bestaan) Daarvoor moet je -echt- de meegeleverde format tool gebruiken (niet de instructies uit de handleiding, noch de instructies van Packard Bell support site.

Sidenote 2 : Hij speelt ook netjes Ogg files af, en vagelijk genoeg staat dat nergens vermeld, ik kwam er achter toen ik 'OggS' tegenkwam in de firmware van het apparaatje, gooide er wat Ogg's op en voila :p

[ Voor 17% gewijzigd door crashmatrix op 28-12-2005 17:26 ]

Pagina: 1