locked/unlocked durons??

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Magnat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 16:26
Ik ben van plan een duron te kopen, die ik doormiddel van waterkoeling (zie link) wil laten overclocken. Nu heb ik een search gerunt hier op GoT en ben ik wel wat wijzer geworden. Maar toch zijn er wat dingen onduidelijk.

Wat is nou het duidelijke verschil tussen een locked en een unlocked duron, ontbreken er bij de locked versie die L1 bruggen zodat je niet je multiplier kan veranderen?? (ja/nee) of missen er pinnetjes??? (ja/nee)

Een unlocked duron is er eentje waar die bruggen al zijn doorverbonden?? (ja/nee)

Moet je je duron nog steeds met potlood/verf unlocken als je een motherboard hebt waar je de multiplier in de bios kan instellen (mijn oog valt op de KT7-Pro2 van MSI)? (ja/nee)

Help??

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:22

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Wat is nou het duidelijke verschil tussen een locked en een unlocked duron, ontbreken er bij de locked versie die L1 bruggen zodat je niet je multiplier kan veranderen?? (ja) of missen er pinnetjes??? (nee)

Een unlocked duron is er eentje waar die bruggen al zijn doorverbonden?? (ja)

Moet je je duron nog steeds met potlood/verf unlocken als je een motherboard hebt waar je de multiplier in de bios kan instellen (mijn oog valt op de KT7-Pro2 van MSI)? (ja)

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• henksnap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-10-2021
ga naar http://www.weethet.nl/index.htm?english/overclock_duron.htm
daar vind je alles over durons

Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc

• Magnat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 16:26
ik dank u allen.