nou kom op mensen, er is vast wel iemand die zo'n ding heeft.....!
Verwijderd
Oh ervaringen? Nou hij doet wat ie moet doen. Alleen met de CD R/W schijfjes die ik heb doet ie het niet. Misschien dat een ander merk wel werkt. Dat ding kan trouwens ook variabele bitrates lezen, ook al zeggen ze van niet. Alleen de tijdindicatie op het display staat dan op en neer te springen. Volgens de specs kan ie tot 192 kbit. Maar de praktijk is 224 kbit. Dus dat ding kan eigenlijk meer dan dat ze zeggen. Ik heb alleen wel problemen gehad met opladen. Het lijkt wel of het laadcircuit teveel stroom uit de adapter trekt. De speler slaat in ieder geval op tilt! Ik weet niet of die adapter erbij gedaan is door de leverancier. In America gebruiken ze namelijk 110 volt en geen 220. Bij de mijne zat een 220 volt versie. Ik denk dat deze dus te weinig stroom kan leveren.
Verwijderd
Ik heb 'm ook sinds vrijdag. Een geweldig mooi ding. Mijn CD-Rs leest ie zonder problemen... het beste is om geen mp3s in de root te hebben, maar alles in subdirs. Van de handleiding die er bij zit valt je bijna van je stoel van het lachen, en is ook niet echt compleet. Hierzo kun je een beschrijving vinden hoe je van directory kunt wisselen : http://hechtman.tripod.com/mp3-cd /
CDRW 1 keer geprobeerd. Na 3 keer proberen zag ie 'm, maar het afspelen ging het horten en stoten. Zal wel aan het merk liggen.
Mooi ding hoor.
CDRW 1 keer geprobeerd. Na 3 keer proberen zag ie 'm, maar het afspelen ging het horten en stoten. Zal wel aan het merk liggen.
Mooi ding hoor.
Pagina: 1