Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Eigen topic reports bekijken

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-10 20:59

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Topicstarter
Enkele weken geleden is dit topic gestart in LA. Het ging hier onder ander over de communicatie van de users naar de moderators (dat dit volledig via TR's zou moeten verlopen).

Over het feit dat TR's een erg goed hulpmiddel zijn voor de moderators, is geen twijfel mogelijk. Echter, als ik zelf een dag bezig ben geweest met posten en TR's maken, dan wil ik nog wel eens vergeten in welk topic ik welke TR heb geplaatst (met name omdat sommige TR's op elkaar lijken of de topics lijken juist erg op elkaar).

Mijn request is dus als volgt: zou het mogelijk zijn om topics waarin een user een TR heeft gemaakt te markeren voor die user (zoals er op het moment ook een markering is voor topics met TR's voor mods). Ook zou ik het handig vinden als ik kon teruglezen wat mijn TR voor dat topic is geweest.

Ik weet dat TR's eigenlijk een soort notes voor eenmalig gebruik zijn, maar toch zou ik het handig vinden als ik toch nog eens kon zien wat ik ook al weer had gesubmit. :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:50

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Eventueel een optie om te zien of de topicreport gelezen is zou ook welkom zijn (voor mij in ieder geval).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:00

SmartDoDo

Woeptiedoe

Wat betreft het tonen of er een TR is gemaakt voor een topic of niet is er destijds nog wel een topic over geweest. Daar kwam voor zover ik weet ter sprake dat het niet erg zinnig is omdat je inhoudelijk niets over die TR kunt zeggen. Het kan bij wijze van spreken de groeten zijn aan een mod terwijl ale andere users een TR zien en denken dat die ene flamewar al wel gemeld is ;)

Ik heb er zelf dus wel bezwaren tegen als moderator zijnde, je ziet wat dat er wat ligt maar niet wat er ligt. In feite heb je er dus niets aan als user zijnde. Dat je je eigen TR zou willen zien kan ik me soms dan wel weer voorstellen :)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:50

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik neem aan dat the_shadow het net zoals ik alleen over eigen gemaakte TR heeft. Het tonen of er uberhaubt al een TR is gedaan heeft imho geen nut.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• the_shadow

the_shadow

Topicstarter
Ik heb het inderdaad over eigen TR's. Of jantjeDeAndereUser een TR heeft gemaakt, dat is niet interessant voor mij, misschien dat hij wat anders aan heeft te merken op het topic dan ik. :)

[ Voor 10% gewijzigd door the_shadow op 27-12-2005 19:43 ]

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

[rml][ Feature] Overzicht eigen Topic Report[/rml] :Y) . En zoals daar volgens mij uitstekend onderbouwd wordt ( [rml]JHS in "[ Feature] Overzicht eigen Topic Report"[/rml] :+ ) is het niet echt een nutige feature, aangezien er geen voordelen zijn: dubbele TR's zijn niet erg, en er is niet écht een reden én maníér om te "controleren" hoe en of je TR gebruikt wordt, aangezien er achter de schermen vanalles kan gebeuren waar je zelf geen inzicht in hebt. Het is misschien wel leuk, maar volgens mij overbodig :) .

[ Voor 8% gewijzigd door JHS op 27-12-2005 19:57 ]

DM!

• the_shadow

the_shadow

Topicstarter
Het gaat mij niet om het controleren of mijn TR's gebruikt worden. Dubbele TR's zijn inderdaad niet erg, maar als ik twijfel of ik nou wel of niet eerdere een TR heb geplaatst, dan maak ik er toch geen aan, ook al zou hij nieuwe info kunnen bevatten. :)

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

the_shadow: Maak er dan gewoon wél één aan :) !

DM!

Verwijderd

Het zou ook mooi zijn als er dan gelijk een mogelijkheid komt om je eigen TR's te editten. Soms denk ik weleens dat er nog wel info bij zou kunnen of heb ergens een fout mee gemaakt, dan is het al irritant dat je eigen TR's niet terug kunt lezen als je dan weer een nieuwe TR moet maken.

//edit: hum bedenk ik me net dat het weleens veel meer werk voor een mod zou worden omdat ie dan alle TR's 'opnieuw' moet lezen in geval van wijziging, misschien een soort en met highlight erop ofzo dan als een TR gewijzigd is. Hoe worden die TR's eigenlijk weergegeven, gewoon als een topic zeg maar?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 20:33 ]

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Ik neem aan dat de moderators nadat ze de TR's hebben gelezen en erna gehandeld hebben weer verwijderen. Dit omdat je anders gek wordt van alle topics die TR's hebben, je denkt constant dat er iets is met dat topic.

Bij mijn weten worden de topicreports dan ook echt fysiek verwijderd uit de database.

Mijns inziens zijn afgehandelde topicreports het bewaren ook niet waard, en dan is dus ook de info weg of jij een topicreport hebt gedaan in een topic.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Andere topic is nog open, dus daar kan de discussie verder gaan lijkt me :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.