I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb er zelf dus wel bezwaren tegen als moderator zijnde, je ziet wat dat er wat ligt maar niet wat er ligt. In feite heb je er dus niets aan als user zijnde. Dat je je eigen TR zou willen zien kan ik me soms dan wel weer voorstellen
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[ Voor 10% gewijzigd door the_shadow op 27-12-2005 19:43 ]
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
[ Voor 8% gewijzigd door JHS op 27-12-2005 19:57 ]
Verwijderd
//edit: hum bedenk ik me net dat het weleens veel meer werk voor een mod zou worden omdat ie dan alle TR's 'opnieuw' moet lezen in geval van wijziging, misschien een soort en met highlight erop ofzo dan als een TR gewijzigd is. Hoe worden die TR's eigenlijk weergegeven, gewoon als een topic zeg maar?
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 20:33 ]
Bij mijn weten worden de topicreports dan ook echt fysiek verwijderd uit de database.
Mijns inziens zijn afgehandelde topicreports het bewaren ook niet waard, en dan is dus ook de info weg of jij een topicreport hebt gedaan in een topic.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()