[Opera] wil een torrent niet rechtstreeks openen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.248 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Hij wil gewoon niet, hij komt altijd met het downloadschermpje, en ik moet altijd zelf op Open klikken. Erg irritant als je in de instellingen duidelijk en expliciet hebt aangegeven dat ie .torrent files van het type application/x-bittorrent moet openen enzo...

Keuzerondje "Open with other application" staat geselecteerd, en daaronder heb ik de exe van µTorrent ingevuld. Die klopt gewoon. Ook heb ik "Pass web address directly to application" aangevinkt, maar dat maakt voor het downloadschermpje niks uit.
Verder heb ik "Open when tranfser is complete" en "Do not ask for folder, but save directly to" aangevinkt (en een bestaand mapje ingevuld).

Hoe duidelijker kun je dan aangeven dat ie *niet* dat downloadschermpje moet weergeven :?

Ohja, Opera versie 8.51. En het gaat om o.a. een torrent vanaf http://distribution.openoffice.org/p2p/

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 28-12-2005 12:57 . Reden: Warez-link verwijderd. Op verzoek een andere URL neergezet ]

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Editen werkt niet meer, dus dan maar zo. Het probleem doet zich niet alleen op die site (een hele bekende torrents site nota bene, niks geheims) voor waar [...] overheen heeft getypt, maar ook op http://distribution.openoffice.org/p2p/
Modbreak:Controleer je mail even

[ Voor 27% gewijzigd door Spider.007 op 28-12-2005 09:01 ]

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Heb het hier ook even getest, en Opera komt idd steeds weer met het download schermpje. Erg vervelend.

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt het anders prima.. Ik heb ook Opera 8.51 en gebruik Azureus. Ik heb application/x-bittorrent samen met de extensie torrent toegevoegd aan het lijstje en gezegd dat deze met de default application moet worden geopend. Voor de rest heb ik geen dingen veranderd.. Toen ik Opera opnieuw opstartte werkte het allemaal prima en kreeg ik geen downloadscherm meer te zien!

Vreemd, wanneer ik de torrent op http://distribution.openoffice.org/p2p/ open krijg ik wel weer een downloadscherm te zien :? Terwijl het MIME-type en extensie hetzelfde is als bij de andere torrents die ik geprobeerd heb. Ook het toestaan van elke extensie (met * ) werkt niet..

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Om de een of andere reden besluit Opera nu dat het soms werkt zoals ingesteld. Het is echt compleet random, geen touw aan vast te knopen. De ene keer opent ie de (legale ;)) torrent wel, en de andere keer presenteert ie een downloadschermpje.

Ook probeert ie de torrent soms 2x te openen, waardoor mijn µTorrent 2x met een "save to"-schermpje komt... maar das misschien een ander probleem

[ Voor 4% gewijzigd door _Thanatos_ op 10-01-2006 13:55 ]

日本!🎌