Beauty is in the eye of the beerholder
quote: http://forum.ftd.nuForum en FTD overbelast. Fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar.
Laat ik maar meteen iets neerzetten hier voordat de geruchten uit de hand lopen:
FTD stopt niet -- maar misschien is dit een mooi moment om voor jezelf te bepalen wat de waarde van FTD is, en hoe je daar mee om gaat. Natuurlijk gaat het om een minderheid van mensen die niet lezen, niet willen lezen en stug blijven volhouden; misschien is het iets van onze moderne nieuwe tijd van "goedgebekte" Nederlanders, maar aangezien ik ook maar een mens ben was vandaag echt de druppel. Zolang FTD nog steeds een vrijwillig en gratis iniatief is, wil en kan ik niet omgaan met een aantal reacties via mail/chat waren mensen verontwaardigd, soms zelfs boos, dingen gaan eisen (gek genoeg blijft iedereen op het forum altijd netjes en beschaafd omdat daar nog een beetje sociale controle heerst ?). Motivatie is een belangrijk iets en is snel om zeep geholpen, ook door minderheden. Een ding is in ieder geval zeker; als FTD weer online komt zullen de teugels hoogstpersoonlijk door mij strak worden aangetrokken -- al was het maar om FTD voort te laten bestaan voor mensen die het wel waarderen.
Neem vooral _GEEN_ contact op met Quickhost. Zij kunnen je niet verder helpen!!
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Verwijderd
Zoveel negatieve reacties over 3.7 waren er niet, FTD is gewoon overbelast (http://forum.ftd.nu)
het lijkt er een beetje op dat sommige mensen een beetje te onbeschoft zijn geweest....
Behoorlijk balen wel....
Behoorlijk balen wel....
Ze moeten bij FTD gewoon alle mensen eraf schoppen die alleen maar leechen, dan zijn gelijk alle snelheidsproblemen verholpen. Daarna moeten ze verplicht iedereen een tientje per jaar laten lappen, dan zijn ze ook van eventuele financiele problemen af.
Volgens mij komt het door teveel users en je krijgt soms ook melding dat het door de kerstdrukte komt.
Jeetje wat balen dit.
. Daarnaast moet je een community hebben voor dit soort dingen en dat kan vrijwel (!) alleen als het gratis is. Ik vind daarom de constructie van FTD erg mooi. Het is alleen jammer dat zo'n systeem vatbaar is voor het "slechte" van de mens.
Ja en nee. Als ik wat post, wil ik daar ook graag waardering voor en daar zijn leechers voor uitgevondenZe moeten bij FTD gewoon alle mensen eraf schoppen die alleen maar leechen, dan zijn gelijk alle snelheidsproblemen verholpen. Daarna moeten ze verplicht iedereen een tientje per jaar laten lappen, dan zijn ze ook van eventuele financiele problemen af.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Zou ik idd ook niet zo'n slecht idee vindenVlugge Japie schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:09:
Ze moeten bij FTD gewoon alle mensen eraf schoppen die alleen maar leechen, dan zijn gelijk alle snelheidsproblemen verholpen. Daarna moeten ze verplicht iedereen een tientje per jaar laten lappen, dan zijn ze ook van eventuele financiele problemen af.
Ik heb laatste tijd eigenlijk vrijwel niks meer gepost op FTD, omdat er gewoon op elke post van die zeikreacties komen waar ik helemaal geen zin in heb. Het is nooit goed bij bepaalde mensen
warez + 'hellup tis offline', reden genoeg om dit topic te sluiten
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()