Toon posts:

Windows XP 64 of Windows XP 32

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allen,

Ik heb een Asrock 939 dual-sata2 moederbord, en een AMD 64 venice 3500+ processor.

Systeem draait goed, maar....kan ik nu beter.....

Windows XP 64 bit draaien.....
WEL 64 bit, maar wordt nog matig ondersteund met drivers en software.

of

Windows XP 32 bit
Maar 32 bit, maar WEL goed ondersteund met drivers en software draait "probleemloos".

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:44

PD2JK

ouwe meuk is leuk

-Maak een lijst met programma's die jij dagelijks gebruikt en welke drivers je nodig bent.
-Ga na of deze programma's en drivers te krijgen zijn voor de 64bit Wndows.

Als er essentiële programma's bijzitten welke niet draaien onder 64, gewoon 32 behouden.

En Vista is ook 64bit geloof ik, en ik gok dat daar een grote ondersteuning voor komt van softwaremakers. :)

[ Voor 5% gewijzigd door PD2JK op 27-12-2005 18:28 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kijk hier eens zou ik zeggen:
[rml][ XP64] Windows XP x64 Driver en Software Topic - Deel 2[/rml]

De keuze zal je toch echt zelf moeten maken. Je kunt ook niet kiezen en beide besturingssystemen draaien.

Verwijderd

Ik moet zeggen, ik begin er tevreden over te raken. Mijn server draait al weer even als een tierelier en op mn desktop eigenlijk ook wel. Soms programma's die nog niet 64 bit zijn maar wel eronder draaien dus maakt niet zoveel uit.

Maar idd zie het officiele 64 bit topic, daar staat echt van alles in. Dat houdt je wel even zoet.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

StefanZwaneveld,

Nu stel je dezelfde vraag op twee plekken en dat lijkt me niet echt handig - verder in het topic wat je al gevonden hebt is een heleboel informatie te vinden en de afweging of je beter XP64 of XP32 kan draaien is er een die je alleen zelf kan maken :)

Dit topic is gesloten.