Toon posts:

Hoe krijg ik me password voor Pro evolution soccer 5?

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik wil graag online Pro evolution soccer 5 gaan spelen. Nu moet je daar een password voor aanmaken/hebben. Waar kan ik deze aanmaken/vinden? Mijn zeg maar cd-key staat er al maar ik moet ook een password invullen. Help!

Dank!

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

beetje erg illegaal niet...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• khamikaze99
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-11 16:40
beetje erg illegaal niet...
waar maak je dat uit op? Zoals ik het lees vraagt hij waar hij de password kan vinden, niet of je hem een password wilt geven ;) Hij heeft al een cdkey, als die niet koosjer is zal ie waarschijnlijk toch al niet online kunnen spelen.

I might not be perfect, but some parts of me are excellent!

Verwijderd

Topicstarter
Ja hallo.

Ik heb het spel gekocht! Het is dus een volkomen "legale" vraag.

Het gaat hier om de reden waarom ik me niet kan registreren in het spel zodat ik online tegen mensen kan voetballen. Lijkt me namelijk wel geestig. Iemand het antwoord of zijn ze er gewoon nog niet klaar voor om PES5 online te maken??

Dank!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 17:29:
Ja hallo.

Ik heb het spel gekocht! Het is dus een volkomen "legale" vraag.

Het gaat hier om de reden waarom ik me niet kan registreren in het spel zodat ik online tegen mensen kan voetballen. Lijkt me namelijk wel geestig. Iemand het antwoord of zijn ze er gewoon nog niet klaar voor om PES5 online te maken??

Dank!
antwoord staat in het PES5 topic, kijk daar is

Verwijderd

Topicstarter
Ja, prima dat je het zegt maar ik heb niet echt de zin om dat hele topic af te zoeken om mijn antwoord te vinden. ik ben al bezig geweest maar er staat gewoon enorm veel. Ook als ik search op "online" komen er 100000 highlights uit.

Kan je me de topic en pagina aanwijzen? Dat zal veel schelen.

Dank

• mrFoce
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:54:
Ja, prima dat je het zegt maar ik heb niet echt de zin om dat hele topic af te zoeken om mijn antwoord te vinden. ik ben al bezig geweest maar er staat gewoon enorm veel. Ook als ik search op "online" komen er 100000 highlights uit.

Kan je me de topic en pagina aanwijzen? Dat zal veel schelen.

Dank
Nee, heb ik geen zin in.. Doe dat zelf maar.... Waarom ik moeite doen voor jou terwijl je zelf te beroerd ben ervoor.. Ben niet lotje getikt :)

[ Voor 12% gewijzigd door mrFoce op 02-01-2006 21:35 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:54:
Ook als ik search op "online" komen er 100000 highlights uit.
probeer eens met paswoord online ?

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 20:22

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik ben zelf ook erg benieuwd naar het daadwerkelijke antwoord. Ik krijg na het invullen van een eigen password de melding : "An error occured during the verification process". ? Wat moet ik doen? Of komt het omdat ik achter een router zit? Ik heb de port die PES5 gebruik al geforward naar mijn interne IP maar het lukt met niet!

help!

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

Topicstarter
Ja kan iemand ons de oplossing nog sturen? Ik zie dat ik niet de enige ben

Bedankt

Verwijderd

hey, het is niet de klantenservice hier he :P

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 16:24

K-Jay

Klaas Jan

Ik heb het wel eens gedaan. Moet je niet die link volgen die in je startmenu-mapje Konami zit? Je moet in ieder geval op internet ergens een wachtwoord verzinnen en dan werkt het. Kan nu niet voor je checken, zit op m'n werk.
Aan sommige mensen hier: reageer anders gewoon niet, als je niets te melden hebt.

Edit: ik zie dat dit topic is gekickt. Misschien weet de TS inmiddels het antwoord?

[ Voor 14% gewijzigd door K-Jay op 15-06-2006 11:12 ]

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 19:29
Ik had de site precies na 8 seconden googlen, met de keywords PES5 online ....
kom op zeg ... zo moeilijk is het echt niet

• mrFoce
K-Jay schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:10:
Ik heb het wel eens gedaan. Moet je niet die link volgen die in je startmenu-mapje Konami zit? Je moet in ieder geval op internet ergens een wachtwoord verzinnen en dan werkt het. Kan nu niet voor je checken, zit op m'n werk.
Aan sommige mensen hier: reageer anders gewoon niet, als je niets te melden hebt.

Edit: ik zie dat dit topic is gekickt. Misschien weet de TS inmiddels het antwoord?
de TS heeft hem gekickt O-)
Pagina: 1