Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

geen in/uitgaande verkeer.wel verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeya.
ik heb een vraagje.
ik heb norton anti virus en internet security 2005.
ik heb alles netjes geupdate en geen virussen.
maar als ik bijv. guildwars wil spelen vraagt norton of het programma toegang mag krijgen op alle poorten, als ik toestemming geef doet hij het nog steeds niet alleen als ik internet security afsluit doet hij het.
het zelfde probleem heb ik met alles programma's (oa, outlook, shareaza, guildwars, microsoft anti spyware enz)behalve msn.
internet doet het gewoon.
specs:
Windows xp pro sp2
norton 2005.
ik heb contact gehad met symantec maar die reageren niet.
google heb ik gezocht maar ik kon niks vinden.(zal me niks verbazen als jullie wel iets vinden :P)
alvast bedankt
gegroet

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
heb je de xp firewall nog aan staan? zit je achter een router?

Verwijderd

Topicstarter
Nee de Windows firewall is uit.
en ik zit ook achter een router.
Vorige week had ik nergens last.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 17:56 ]

Verwijderd

al eens een andere av geprobeerd, of is dat geen optie?

Verwijderd

Topicstarter
liever niet :P.
hier in huis hebben we meerdere pc en iedereen heeft een ander av programma en iedereen heeft virussen.
nu weet ik niet of dat komt doordat hun niet updaten of niet vaak genoeg scannen ofzo maar ik heb nog nooit sinds ik deze pc heb een virus gehad.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:01:
liever niet :P.
hier in huis hebben we meerdere pc en iedereen heeft een ander av programma en iedereen heeft virussen.
nu weet ik niet of dat komt doordat hun niet updaten of niet vaak genoeg scannen ofzo maar ik heb nog nooit sinds ik deze pc heb een virus gehad.
dat ligt niet alleen aan een av , maar meestal aan de persoon die de pc gebruikt ;)

Verwijderd

Topicstarter
jip >:) (lach me moeder uit omdat ik gelijk heb:P)

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 18:10 ]

Verwijderd

Ik heb dezelfde problemen met mijn 2 comp´s
Ook sinds vorige week

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Dan moeten jullie maar eens goed gaan kijken bij de programma instellingen, dit is gewoon een eigenwijze fout van jullie die wordt genegeert. Gewoon even zoeken... Ik snap ook niet dat er geen modje aan te pas is gekomen, dit slaat nergens op. 8)7 Je hebt het zeker bij Norton geblokkeert, dan is het logisch dat het niet werkt... Het ligt wel aan het programma en niet aan de router (Ik snap ook überhaupt niet waarom jullie dat vroegen :?) want anders zou het zonder firewall ook niet werken. |:( ;)

[ Voor 36% gewijzigd door MensionXL op 27-12-2005 20:28 . Reden: [flame] gewoon n00bshit van een norton eraf gooien :P [/flame] ]

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Geprobeerd om wat aan te passen in NIS maar dan loopt de hele handel vast.
:?

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 20:38:
Geprobeerd om wat aan te passen in NIS maar dan loopt de hele handel vast.
:?
Wat dacht je van ee reinstall van nis dan maar :P?

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Topicstarter
opnieuw geinstalleert geupdate en weer het zelfde probleem.
dus het probleem ligt niet bij ons :)
dat word een ander av programma gebruiken ben ik bang

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Of je reinstalled je bak als je zo graag nis wilt blijven draaien?
Wat dacht je van Zonealarm?

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de fout ondekt.
ik heb eerst live update geupdate naar versie 3. en toen met behulp van ISRlRstr.exe (programma wist alle instellingen dus je moet alle programma's opnieuw opstarten en de verbinding opnieuw toestaan) opgestart.
ik heb dit bestand van norton gekregen maar als je hem wil hebben mail dan even naar "sgreutink@chello.nl" en dan stuur ik hem even op.
Pagina: 1