Ik heb deze voeding (Coolermaster eXtreme Power RS-430) een tijdje geleden in mijn systeem gehangen, maar er werd gezegd op een ander forum dat de PSU te zwak is. Toen heb ik er een 2e voeding bijgedaan (Standaard 300W), maar ik vraag me af of dit wel echt nodig was.
Het ging namelijk om een probleem met mijn videokaart, als ik die overclockte en bijvoorbeeld NFS:MW ging doen kreeg ik na een korte tijd spelen elke keer een error van VPU Recover van de ATi drivers, soms rebootte m'n pc zelfs. Het probleem was er nog steeds nadat ik de 2e voeding erbij had gedaan, het formateren van m'n hdd en het opnieuw installeren van windows om vervolgens i.p.v. de drivers van de cd van m'n mobo, de Integrated Drivers van ULi te installeren hielp ook niet. Pas nadat ik in de BIOS AGP op 4X had gezet i.p.v. 8X was het probleem opgelost en ik had volgens mij amper of geen performance verloren. Na 3DMark03 te hebben gedraaid kwam ik met AGP 4X uit op 4431 en met AGP 8X uit op 4430.
Mijn PC:
Athlon64 3200+ Venice OC'ed naar 2.4GHz (1.4V)
ASRock 939Dual-Sata2 Mobo
1GB DDRAM PC3200 Dual Channel
ATi Radeon 9600XT 128MB @ 558/412
200GB Maxtor DiamondMax 10 IDE HDD
Samsung CD/RW Drive
NEC DVD +/- RW Drive
2 extra casefans (1 aan de zijkant van m'n kast en een PCI slot cooler)
Dit zijn de specs van de Coolermaster RS-430 voeding:

Meer info: http://www.coolermaster-e...FP+eXtreme%20Power%20V1.3
Mijn vraag is dus: kan ik die 2e voeding weer uit mijn kast halen?
Alvast bedankt.
Het ging namelijk om een probleem met mijn videokaart, als ik die overclockte en bijvoorbeeld NFS:MW ging doen kreeg ik na een korte tijd spelen elke keer een error van VPU Recover van de ATi drivers, soms rebootte m'n pc zelfs. Het probleem was er nog steeds nadat ik de 2e voeding erbij had gedaan, het formateren van m'n hdd en het opnieuw installeren van windows om vervolgens i.p.v. de drivers van de cd van m'n mobo, de Integrated Drivers van ULi te installeren hielp ook niet. Pas nadat ik in de BIOS AGP op 4X had gezet i.p.v. 8X was het probleem opgelost en ik had volgens mij amper of geen performance verloren. Na 3DMark03 te hebben gedraaid kwam ik met AGP 4X uit op 4431 en met AGP 8X uit op 4430.
Mijn PC:
Athlon64 3200+ Venice OC'ed naar 2.4GHz (1.4V)
ASRock 939Dual-Sata2 Mobo
1GB DDRAM PC3200 Dual Channel
ATi Radeon 9600XT 128MB @ 558/412
200GB Maxtor DiamondMax 10 IDE HDD
Samsung CD/RW Drive
NEC DVD +/- RW Drive
2 extra casefans (1 aan de zijkant van m'n kast en een PCI slot cooler)
Dit zijn de specs van de Coolermaster RS-430 voeding:

Meer info: http://www.coolermaster-e...FP+eXtreme%20Power%20V1.3
Mijn vraag is dus: kan ik die 2e voeding weer uit mijn kast halen?
Alvast bedankt.