Toon posts:

Mappen directory omhoog plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, waarschijnlijk domme vraag maar ben echt al lang aan het zoeken, zonder resultaat.

Ik zoek dus een manier om een hele hoop mappen een dir omhoog te plaatsen, en hierbij de oorspronkelijke parent-map te verwijderen.

D:\map1\submap1 zou dus moeten worden D:\submap1 en map1 (lege map dan) mag weg.

Grtz

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:01

Hmail

Doet ook maar wat.

Zijn er meerdere parent-mappen?
Dus:
D:\map1, D:\map2 etc
Of is er maar 1 parent-map? Dan kun je gewoon knippen/plakken. Anders zou je een simpel scriptje kunnen schrijven. Deze site heeft een hele vracht mogelijkheden om het in vbscript te doen.

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

Verwijderd

Topicstarter
Is al in orde, er waren 400 parent folders en mijn pols doet fameus zeer!!
foert, is toch een once in a lifetime bewerking.
toch merci, staan wel coole dingen bij maar zou niet gelukt zijn denk ik, zie toch niet direct iets staan.
Topic mag dicht voor mijn part

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Topics gaan normaliter alleen op slot als ze niet voldoen aan de policies. Het zakt wel weg nu niemand meer reageert. Wel verbeter ik nog even de spelfout in de topictitel (directorie) zodat de tip van Chip! beter is te vinden :)

Nog welkom op GoT!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:57:
Is al in orde, er waren 400 parent folders en mijn pols doet fameus zeer!!
foert, is toch een once in a lifetime bewerking.
toch merci, staan wel coole dingen bij maar zou niet gelukt zijn denk ik, zie toch niet direct iets staan.
Topic mag dicht voor mijn part
Volgende keer; download een bash interpreter of start even een Linux live-cd op; daarmee kun je dit redelijk eenvoudig doen:

find -mindepth 1 -type d -exec mv {} `pwd` \;

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate