Het volgende doet zich voor bij een zeer oude pentium II 450 mhz die ik gekregen heb.
Tijdens het booten komt het systeem niet verder dan de pci device listing... het lijkt alsof de pc gewoon blijft hangen. Verder zijn er geen foutmeldingen of iets dergelijks hardeschijf wordt keurig herkend, geheugen ook. Het rare is, een paar dagen geleden werkte alles nog. Ik heb voor windows 2000 alle patches etc. gedownload en verder staat er niet veel op. Ik heb de CMOS gecleared, ook heb ik de batterij er uitgehaald en opstarten zonder IDE apparaten werkte ook niet.
Dit is de hardware:
Pentium II 450 mhz
Asus P2B mobo
Elsa riva 128 videokaartje
320 mb werkgeheugen
8GB WD hardeschijf
Netwerkkaart
CD-rom speler
Wie weet de oplossing?
Tijdens het booten komt het systeem niet verder dan de pci device listing... het lijkt alsof de pc gewoon blijft hangen. Verder zijn er geen foutmeldingen of iets dergelijks hardeschijf wordt keurig herkend, geheugen ook. Het rare is, een paar dagen geleden werkte alles nog. Ik heb voor windows 2000 alle patches etc. gedownload en verder staat er niet veel op. Ik heb de CMOS gecleared, ook heb ik de batterij er uitgehaald en opstarten zonder IDE apparaten werkte ook niet.
Dit is de hardware:
Pentium II 450 mhz
Asus P2B mobo
Elsa riva 128 videokaartje
320 mb werkgeheugen
8GB WD hardeschijf
Netwerkkaart
CD-rom speler
Wie weet de oplossing?
[ Voor 1% gewijzigd door Maarten810 op 27-12-2005 15:50 . Reden: Typfout ]