Toon posts:

Aanschaftips printer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Op dit moment bezit ik een EPSON Stylus Photo 810. Het beestje is alweer zo'n 2,5 jaar oud en vertoont hevige kuren. Ondanks vele malen schoonmaken (zowel via driversoftware als handmatig) heb ik regelmatig te maken met verstoppingen.
Ik overweeg de aanschaf van een nieuwe printer. Hebben jullie tips of ervaringen? Als het even kan moet het een apparaat zijn dat randloos af kan drukken op A4.
Als budget heb ik een bedrag van zo'n maximaal 350 euro in gedachten. Als er echte aanraders zijn op lasergebied, die dit bedrag overstijgen, hoor ik ze toch gaarne
Alvast bedankt voor jullie ondersteuning!

Groet,

Peter

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-02 16:58
volgens mij moet je iig GEEN laserprinter kiezen als je foto's wil gaan printen, aangezien dat er echt niet uit ziet.

verder hebben wij een aantal weken geleden een Canon Pixma iP4200 gekocht. Ik moet zeggen dat dat een heel mooi ding is. hij heeft 2 papier invoeren. een standaard bovenop en een papierla onderin. je kunt er CD's en DVD's mee printen met de bijgeleverde CD lade, en je kunt ook foto's (zonder rand) printen op A4 formaat.

hij heeft 5 losse cartridges, geel, rood, blauw, zwart en fotozwart.

voor dat bedrag wat je er voor over hebt kun je er wel 3 kopen...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Verwijderd

Op mijn werk hebben we een Epson Stylus Photo R200, hiermee kun je hetzelfde als Daniel beschrijft. Zeer goed machinetje, zeker voor het geld.

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Hmm. 350 euro?!
Heb zelf zeer goede ervaringen met de Canon Pixma's. Ontzettend mooie kwaliteit, stil, snel en zuinig! Daarnaast voldoen ze aan jouw eis van Randloos A4 printen.
Kijkend naar jouw budget zou je zelfs nog voor de iP8500 kunnen gaan (301 euro).
Afbeeldingslocatie: http://www.canon-europe.com/Images/13_223077.gif

Echter vraag ik me wel af of je niet even goed af bent met een iP4000 (die heb ik zelf), is namelijk 200 euro goedkoper!! . Wat wil je dus precies met de printer gaan doen?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-02 16:58
YellowNeck schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:12:
Hmm. 350 euro?!
Heb zelf zeer goede ervaringen met de Canon Pixma's. Ontzettend mooie kwaliteit, stil, snel en zuinig! Daarnaast voldoen ze aan jouw eis van Randloos A4 printen.
Kijkend naar jouw budget zou je zelfs nog voor de iP8500 kunnen gaan (301 euro).
[afbeelding]

Echter vraag ik me wel af of je niet even goed af bent met een iP4000 (die heb ik zelf), is namelijk 200 euro goedkoper!! . Wat wil je dus precies met de printer gaan doen?
offtopic:
iP4000 is nergens meer te krijgen...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?