[2000] Update Acrobat reader op terminal server

Pagina: 1
Acties:

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-12-2025
Tweakers,

Op navolging van: [rml][ Terminal Server] Update Internet explorer[/rml]

Moet buiten internet explorer nu ook Acrobat reader geupdate worden..
Nu kan ik me herinneren dat ik daar dezelfde problemen mee gat krijgen nl. dat na de installatie gebruikers een license agrement moeten accepteren terwijl ze mantetory profiles hebben.
Dit schiet dus niet op aangezien ze dan elke keer als ze de reader starten de license agrement moeten accepteren. Is hier een oplossing voor? regkey?

Thanx

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

blablable,

Het is natuurlijk wel de bedoeling op GoT dat je zelf eerst een en ander probeert te beantwoorden - wat heb je zelf zoal al geprobeerd en gedaan om deze vraag te beantwoorden? :)

• blablable
elevator schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:39:
blablable,

Het is natuurlijk wel de bedoeling op GoT dat je zelf eerst een en ander probeert te beantwoorden - wat heb je zelf zoal al geprobeerd en gedaan om deze vraag te beantwoorden? :)
Sorry 8)7 vergeten...

Heb gegoogled en gezocht naar regkey in admin profile die om het accepteren van de license agreement vraagt maar niet gevonden. verder zou ik 1 profiel aan kunnen maken en die kopieeren naar de rest maar dat gaat helaas niet op aangezien iedereen zo'n beetje andere applicaties gebruikt...

• elevator
  • Niet online

elevator

En welke Windows versie gaat het hier over? :)

• blablable
mmm, ben een beetje onvolledig vandaag, komt vast door de kerst :P

het gaat om windows server 2000

• elevator
  • Niet online

elevator

OK - pas ik je topic titel nog even aan. Kijk eens op www.appdeploy.com waar ze een voorbeeld hebben van een MSI die al deze dingen overslaat als ik het me goed herinner :)

• blablable
elevator schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:50:
OK - pas ik je topic titel nog even aan. Kijk eens op www.appdeploy.com waar ze een voorbeeld hebben van een MSI die al deze dingen overslaat als ik het me goed herinner :)
Ik ga kijken, bedankt voor de moeite!

Verwijderd

Volgend bestaan als .reg-bestand opslaan en aan Register toevoegen:

code:
1
2
3
4
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Adobe\Acrobat Reader\7.0\AdobeViewer]
"EULA"=dword:00000001

Zet dus de DWORD-waarde van Adobe Readers "EULA" op 1 :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En anders gebruik je Adobe's Installshield Tuner zodat je naast de EULA die Yahoo rommel en reclame banner er ook uit kan halen...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1