Toon posts:

SBLive! digital activeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik de Digital-out van m'n SBLive! activeren om met een MD-speler op te nemen?
:?

Verwijderd

Topicstarter
please help me!!!

• Evil-B
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-04-2023
HEb je de Platinum-editie, of de normale??

Ik zal in ieder geval even kijken hoe ik dit bij mij doe......

• Evil-B
OK, heb gekeken, je moet naar audio-headquarters --> Audio-HQ,

Dan naar device-regeling, daar kun je de digitale i/o in- of uitschakelen,

Redt je je hier mee???

Verwijderd

Topicstarter
nee, niet te vinden waar I/O te regelen is, staat alleen bij opties welke sound device ik gebruik en bij tabblad wve staat hij op 4 en dat is alles in dat menu'tje.

PS. ik heb NIET de platinum versie.

Verwijderd

Op het speakertje in je taakbalk klikken, dan naar advanced en daar staat of je de digitale output wilt inschakelen..
Bedoel je dit ?

• Evil-B
Ja, ik bedoel dat dus, maar kennelijk werkt dat niet voor robbie, ik weet het dan ook iet, dit is de manier waarop ik dat doe, maar het kan zijn dat dit voor de digitale in- en uitgang van mijn Live-drive is (platinum versie), anders zou ik het dus ook iet weten, succes

Verwijderd

Topicstarter
dat speakertje staat er bij mij niet.
welk progje is dat?

• Evil-B
Speakertje is het zelfde als audioHQ.....

Verwijderd

Topicstarter
in de helpfile wordt wel gesproken over die digital-out, maar ik kan zelf niks viden van dat SPDIF gedoe.

Wat nu? :?

Verwijderd

Control panel, multimedia, show volume control on taskbar... (onderste optie daar)
Dan heb je alsnog je speakertje in de taakbalk, daarop klikken, naar advanced en je hebt de keus voor je digitale output..

Probeer eens..

Verwijderd

Topicstarter
heb hem op jou manier geactiveerd in volumecontrol, alleen geeft de MD-speler nog steeds aan dat de aansluiting niet aan staat.
in audio hq staat ook nog steeds niks.

:?

Verwijderd

Topicstarter
nu doet ie HELEMAAL niets meer :'(

Verwijderd

Topicstarter
hij doet het weer als ik de digital out iutzet, maar ik wil via de digital out opnemen naar minidisc!

wat nu?

Verwijderd

Topicstarter
is het soms NIET mogelijk om via de digital out naar MD op te nemen???

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 07:06

4POX

Everybody is wired

dikke 4 maanden later wil ik dat ook wel eens weten of je met een coax uit naar een coax in van een mindisc speler kunt opnemen

AKA Rinkel weblog

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Op zaterdag 23 juni 2001 19:02 schreef 4POX het volgende:
dikke 4 maanden later wil ik dat ook wel eens weten of je met een coax uit naar een coax in van een mindisc speler kunt opnemen
Ten eerste, open hiervoor dan een ander topic want dit heeft niks met een SBLive! te maken.
Ten tweede, COAX op een geluidskaart :? Ik heb dan zo'n prof. yamaha geval met alles erop en eraan (24 MB MIDI ruimte, breakout box met 30 aansluitingen en nog veel meer aso troep erop >:) ) maar GEEN COAX aansluitingen.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 07:06

4POX

Everybody is wired

Op zaterdag 23 juni 2001 19:11 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

Ten eerste, open hiervoor dan een ander topic want dit heeft niks met een SBLive! te maken.
Ten tweede, COAX op een geluidskaart :? Ik heb dan zo'n prof. yamaha geval met alles erop en eraan (24 MB MIDI ruimte, breakout box met 30 aansluitingen en nog veel meer aso troep erop >:) ) maar GEEN COAX aansluitingen.
[topic=68397]

Vreemd

AKA Rinkel weblog

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 00:20
Op zaterdag 20 januari 2001 13:36 schreef rob2 het volgende:
in de helpfile wordt wel gesproken over die digital-out, maar ik kan zelf niks viden van dat SPDIF gedoe.

Wat nu? :?
Als het goed is heb je bij je SB Live een speciaal stekkertje (SPDIF) gekregen wat je in de kaart moet proppen en dan denk ik in je md waar ik hem in mijn CD-ROM heb, had eerst een ander stekkertje erin, zo'n dikkere maar dan loopt ie analoog.
Kan ook zijn dat ik het nu totaal bij het verkeerde end heb
Pagina: 1