Toon posts:

problemen met opstarten games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met de spellen GUN en Need for speed most wanted een probleem als ik ze wil draaien. Als ik bij gun op het icoontje dubbelklik om het op te starten, dan krijg ik heel eventjes een zandlopertje ipv een pijltje en bij de processen in taakbeheer komt er ook wel even gun.exe te staan, maar na 1,5 sec heb ik weer een gewoon pijltje als muis en verdwijnt gun.exe ook bij de processen en start het spel niet.
Bij NFSMW kom ik ietsje verder, want daar krijg ik wel een zwart beeld en ik zie heel even het pijlte wat naar ik denk bij het spel hoort, want het is niet de standaard pijl van windows, maar dan gaat het beeld gewoon weer terug naar mijn desktop en start ook dit spel niet op....

weet iemand wat er mis kan zijn met mijn pc dat de spellen niet draaien?
alvast bedankt:)

Verwijderd

draaide het voorheen?
heb je de laatste drivers van je gra-ka?
wat zijn je specs?
draait er uberhaupt nog iets?
heb je zelf al iets geprobeerd, memtest etc..?
foutmeldingen?
vga instellingen van de games goed gezet? kan nl een te hoge resolutie/frequentie zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de spellen niet eerder gehad dus ze hebben ook nooit gedraaid

ik heb de laatste drivers

AMD Athlon XP 3200+
512 MB DDR
Nvidia Geforce FX 5600

Ik heb geen andere spellen erop staan dus ik weet niet of er nog iets draait, maar ik heb wel memtest gedraaid en er was niks mis met mijn geheugen volgens het programma.
Heel soms krijg ik bij GUN wel een foutmelding als ik erop dubbelklik en dan kan ik kiezen voor rapport verzenden of niet..
En van die VGA instellingen dat zou ik niet weten hoe je dat moet doen:$

Verwijderd

Topicstarter
hoe zou ik die vga instellingen kunnen wijzigen?

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Het zijn je VGA instellingen niet, dan zou namelijk gewoon je beeld op standby gaan...

Het je DirectX al eens opnieuw geinstalleerd? Zet alle andere programma's eens uit (virus scanner e.d.) Zijn er spellen die het wel doen?

edit:

En dan bedoel ik spellen die ook DirectX9 gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door Jay-v op 28-12-2005 13:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het weer geinstalleerd, maar niet van te voren eraf gegooid want dat kan geloof ik niet... maar hij doet het nog steeds niet. Kan het dan misschien nog iets anders zijn?:S

Verwijderd

Topicstarter
en the sims 2 doet het bijvoorbeeld wel en daar heb je geloof ik ook directx 9 voor nodig toch?
Pagina: 1