Gezien UPC in 2006 digitale tv gaat uitrollen in gebied 7007, en mijn trouwe panasonic breedbeeld alweer 7 jaar oud is. Ben ik me nu gaan orienteren op de flatscreen markt/aanbod.
Mijn eigen voorkeur gaat nu uit (wegens goede recencies o.a bij collega.s maar ook op internet) naar de Philips 32PF9967D maar ook de Philips 32PF9830 met het welbekende ambilight.
Op plasma gebied heb ik alleen nog maar de Sony KE-P42M1in werking gezien, ik moet zeggen dat deze me ook zeer aanspreekt!
Eisen:
minimaal 80cm
HDTV ready
mogelijk een DVI aansluiting ivm een toekomstige HTPC
Geluid, ach anders sluit ik hem wel aan op mijn bestaande home cinema set.
Wat is nu beter? LCD of plasma, of is het subjectief? of is in duurzaamheid, gemak, en kwalitiet het een beter dan de andere?
Graag jullie raad
Mijn eigen voorkeur gaat nu uit (wegens goede recencies o.a bij collega.s maar ook op internet) naar de Philips 32PF9967D maar ook de Philips 32PF9830 met het welbekende ambilight.
Op plasma gebied heb ik alleen nog maar de Sony KE-P42M1in werking gezien, ik moet zeggen dat deze me ook zeer aanspreekt!
Eisen:
minimaal 80cm
HDTV ready
mogelijk een DVI aansluiting ivm een toekomstige HTPC
Geluid, ach anders sluit ik hem wel aan op mijn bestaande home cinema set.
Wat is nu beter? LCD of plasma, of is het subjectief? of is in duurzaamheid, gemak, en kwalitiet het een beter dan de andere?
Graag jullie raad
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 I v122