Toon posts:

[HULP]Toetsenbord probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 611 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen ^^ daar ben ik weer eens met een probleem :>
Na het rebooten van mijn systeem doet mijn toestenbord het niet in windows
(Wel als de pc opstart en je naar de bios wilt)
Nah het wisselen van poorten en meerdere malen opnieuw opstarten doet hij het weer en vind hij de hardware.

In een voorgaand topic kon ik de oplossing niet vinden, dus vandaar dat ik het nog eenkeer post.
het is een nieuw toetsenbord van microsoft dus daar zal het niet aan liggen.
Ik heb mijn windows ook opnieuw geinstalled maar ik heb het nog steeds.

Ik kwam wel een soort melding tegen toen ik Configuratiescherm -> Hardware -> hardware zoeken deed. Iets van dat er een configbestandje onvoldoende gegevens heeft of beschadigd is [Code19].
En misschien heeft USB-HID er iets mee te maken? Dat krijg ik te zien als hij de nieuwe hardware vind.

Ik hoop dat jullie genoeg weten, alvast bedankt voor jullie hulp.

Verwijderd

Misschien gewoon windows opnieuw installeren of herstellen ofzo ? Nooit gedaan dat herstellen.. maar heb erges gelezen dat Windows ook alle systeem bestanden opnieuw erin kan gooien of iets..

Verwijderd

Topicstarter
Als je de post hier boven leest zie je dat ik windows al opnieuw heb installed ^^

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-12-2025

GravGunner

Man's inhumanity to Man

al geprobeerd om de TB aan een andere USB poort te hangen?
en ook een andere TB bij de hand om deze uit te testen? kan nl heel goed dat t TB ergens een opdonder heeft gehad en daarom niet goed meer werkt.
offtopic:
iets met spuit11

lijkt er meer op dat t iets met windows te maken heeft dan met t TB...gezien de TB wel in de bios zijn werk doet...

[ Voor 30% gewijzigd door GravGunner op 27-12-2005 13:18 ]

target assimilated

Verwijderd

Topicstarter
Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19)

Verwijderd

Google: Code 19 al eens nagelopen?

Bijvoorbeeld: http://www.pcreview.co.uk/forums/thread-1874322.php en http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;295773

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 11:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, mijn toetsenbord deed het niet dus had alleen even dat gekopieerd.

Gravegunner:
Ik heb hem in alle mogelijke gaatjes gepropt. Ik heb zelfs mijn oude toetsenbord zonder usb gebruikt, maar is allemaal het zelfde.

unicorn7:
Ik ben nu aan het zoeken.

**NOTICE**
Toen ik mijn toetsenbord aansloot en pc opnieuw opstarte komt er rechts onder te staan, nieuwe hardeware gevonden, Samengesteld apparaat, USB-HID, Microsoft comfort curve board.
Die komen niet tegelijk, maar na elkaar. Misschien is dit iets :>

RESOLUTION
To work around this behavior, enable at least one COM port in the basic input/output system (BIOS) so that the Serial.sys file can load properly.

Waar in de bios kan ik dit vinden?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 11:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
[HULP]Toetsenbord probleem

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:43:
Sorry, mijn toetsenbord deed het niet dus had alleen even dat gekopieerd.

Gravegunner:
Ik heb hem in alle mogelijke gaatjes gepropt. Ik heb zelfs mijn oude toetsenbord zonder usb gebruikt, maar is allemaal het zelfde.

unicorn7:
Ik ben nu aan het zoeken.

**NOTICE**
Toen ik mijn toetsenbord aansloot en pc opnieuw opstarte komt er rechts onder te staan, nieuwe hardeware gevonden, Samengesteld apparaat, USB-HID, Microsoft comfort curve board.
Die komen niet tegelijk, maar na elkaar. Misschien is dit iets :>

RESOLUTION
To work around this behavior, enable at least one COM port in the basic input/output system (BIOS) so that the Serial.sys file can load properly.

Je moet zorgen dat er in de bios 1 com port aanstaat gewoon even zoeken je kunt ook kijken in apparaatbeheer of je al een comport ziet.
HID= Human interface device ,dat zijn dus invoerapparaten (mijn ervaring alleen op de USB).

[ Voor 5% gewijzigd door Herby op 29-12-2005 11:34 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Reptile209

- gers -

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:43:
RESOLUTION

Tijdens het opstarten je BIOS openen (meestal met DEL). Dan zit meestal onder het kopje Onboard bladiebla de instelling van de serial ports (COM-ports). Anders moet je er even helemaal doorheen bladeren. Zorg dat in ieder geval COM 1 ingeschakeld staat met de default instellingen.
Mocht dat geen uitkomst bieden, reset dan je BIOS eens (zie je handleiding, meestal kan het ook vanuit het BIOS menu via Restore Defaults oid).

Zo scherp als een voetbal!

Pagina: 1