Binnenkort verhuis ik naar mijn nieuwe huisje ergens in een nieuwbouwwijk. Op dit moment heb ik een 8/1 verbinding van SurfSnelAdsl voor ongeveer 50 euro. Met al die ADSL2+ aanbiedingen leek het mij handig om over te stappen.
Echter, met de reguliere postcode-checks is er helemaal geen internet nog beschikbaar op mijn nieuwe adres! Een belletje naar wanadoo:
Wat moet ik doen? Dit zijn de volgende opties:
1). Huidig abo opzeggen en dan @ nieuwe locatie rustig wachten totdat er ADSL2 komt.
2). Een minder snel ADSL pakket nemen en na 1 jaar overstappen
3). Huidig abo verhuizen en na een jaar weer opzeggen.
4). Hopen dat de buren wireless nemen en dan vragen of je mag meeliften.
De nadelen:
1). .... geen uitleg nodig
2) Zul je natuurlijk altijd zien dat ADSL beschikbaar komt op het moment dat ik net 1 maand ADSL heb.
3). Ik ben in maart begonnen met mijn huidige provider, dan zou ik t/m 2007 feb moeten blijven. Daarbij, verhuiskosten zijn 100 euro, en het downgraden = 50 euro.
4). Is maar de vraag of ze wireless nemen en of ik mee kan liften.
Mede-tweakers, zijn er nog alternatieven?
Echter, met de reguliere postcode-checks is er helemaal geen internet nog beschikbaar op mijn nieuwe adres! Een belletje naar wanadoo:
Bah, het 20/1 pakket met telefonie is even duur als de Wanadoo GO. Daarbij, als je Wanadoo GO of lite neemt, zit je daar perse een jaar aanvast. Je kunt niet zomaar overstappen.Nog geen ADSL, wel de volgende pakketen:
Wanadoo GO met onbeperkt telefonie voor 27.50 1.5Mbit down 256Kbit up
Wanadoo Lite met onbeperkt telefonie voor 33.50 3Mbit down 512Kbit up
Wat moet ik doen? Dit zijn de volgende opties:
1). Huidig abo opzeggen en dan @ nieuwe locatie rustig wachten totdat er ADSL2 komt.
2). Een minder snel ADSL pakket nemen en na 1 jaar overstappen
3). Huidig abo verhuizen en na een jaar weer opzeggen.
4). Hopen dat de buren wireless nemen en dan vragen of je mag meeliften.
De nadelen:
1). .... geen uitleg nodig
2) Zul je natuurlijk altijd zien dat ADSL beschikbaar komt op het moment dat ik net 1 maand ADSL heb.
3). Ik ben in maart begonnen met mijn huidige provider, dan zou ik t/m 2007 feb moeten blijven. Daarbij, verhuiskosten zijn 100 euro, en het downgraden = 50 euro.
4). Is maar de vraag of ze wireless nemen en of ik mee kan liften.
Mede-tweakers, zijn er nog alternatieven?