Ik heb een vreemd probleem (voor mij dan). Ik heb een Chieftec kast met Asus P4PE Mobo en vorige week gaf ineens de voeding (360W) de geest. Naar de winkel en een Qtechnolgy voeding (400W) gekocht op aanraden vd verkoper, zou stiller zijn (klopt ook wel). Alles aangesloten en alles doet het netjes, BEHALVE de USB poorten. Als ik er iets op aansluit is er wel stroom (lampjes muis/camera gaan aan), maar de apparaten werken niet. Geen problemen te vinden in device manger of bios. Als ik de USB poorten verwijder in de device manager en dan opnieuw opstart dan zet XP de poorten er wel weer in. Winkel gebeld, maar die hebben dit nog nooit gezien. Google levert van alles op behalve het juiste antwoord. Dus ik hoop maar dat iemand een idee heeft hoe ik dit op kan lossen.
Hoe staat het met de voltages van de voeding ?
Zie ook de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter : Voeding
Zie ook de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter : Voeding
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Bij een verse windows installatie moet je ook de Intel chipset drivers installeren.
Ik weet niet of je dat gedaan hebt, maar bij mijn Gigabyte I845PE heb ik geen internet en USB poorten na een windows installatie.
Anders zou ik het ook niet weten.
Ik weet niet of je dat gedaan hebt, maar bij mijn Gigabyte I845PE heb ik geen internet en USB poorten na een windows installatie.
Anders zou ik het ook niet weten.
5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X