Toon posts:

[iPod] Volume reset bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ondertussen alle Apple foums wel gelezen, maar ben het probleem nog niet tegen gekomen. Misschien omdat niemand z'n iPod langer dan een dag uit laat staan ;).

Het probleem is dat wanneer ik m'n iPod langer dan 2 dagen uit heb staan en de iPod dus echt uit is (Apple logo als je hem weer aan zet), bij het opstarten het volume weer in het midden staat. Alle andere instellingen blijven bewaard (EQ, tijd etc).

Is dit normaal? Is het op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het probleem niet...... :/, Alle instellingen die er toe doen blijven bewaard. Is het een grote moeite om de volume weer even op de oude stand te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:40:
Ik zie het probleem niet...... :/, Alle instellingen die er toe doen blijven bewaard. Is het een grote moeite om de volume weer even op de oude stand te zetten?
Ben je nou een tweaker of niet?
Van Dale
tweaker ~ iem. die over elk kleine dingetje loopt te zeiken en het vervolgens precies op de manier wil hebben zodat het zo comfortabel als mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:30
Laten we ons weer even richten op het probleem :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit komt omdat de iPod, zoals je zelf al zegt (Apple logo bij terug gebruiken), in deep sleep gaat om batterij te sparen. Nadeel van deze modus is dat je hij dingen als volume niet bijhoudt. Bij mijn weten is er niets aan te doen. Ben zelf ook eens een tijdje aan het zoeken geweest. Moest je iets vinden, laat het dan dan zeker hier even weten :)

Meer info van Apple zelf...