Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Maxtor DiamondMax 10, 250GB met 8MB cache bestaat niet

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:56

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Topicstarter
pricewatch: Maxtor DiamondMax 10, 250GB (7200rpm, SATA, 16MB, NCQ (RoHS)) heeft als omschrijving "Maxtor DiamondMax 10, 250GB (7200rpm, SATA, 8MB, NCQ (RoHS))"
Maxtor zegt zelf dat alle DiamondMax 10 vanaf 250GB 16MB cache hebben en ik ben ze even allemaal langs geweest, ook de beschrijvingen bij de winkels hebben het allemaal over 16MB cache.

Aub mergen met pricewatch: Maxtor DiamondMax 10, 250GB (7200rpm, SATA, 16MB, NCQ) (Maxtor DiamondMax 10, 250GB (7200rpm, SATA, 16MB, NCQ))

Signatures zijn voor boomers.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Thanks. :)

Aangepast echter niet gemerged. De RoHS versie is een andere disk dan de niet-RoHS versie. Al zal de niet-RoHS versie van de europese markt verdwijnen.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:56

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Topicstarter
Ja, ik zag het, de 11 is RoHS compliant en van de 10 is een RoHS versie leverbaar. Persoonlijk vind ik het niet noodzakelijk om dat onderscheid te maken. (nee, dat is geen trauma van ons RoHS compliance traject).

Signatures zijn voor boomers.

Verwijderd

De mensen die harddisks toepassen in hun industriële machines (*kuch* zoals ik) vinden het redelijk noodzakelijk ROHS compliant te zijn ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 11:28 ]

• Sir5alL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2024

Sir5alL

00wnz me...

Serial ATA harde schijven / Maxtor Diamondmax 11, 500GB (7200rpm, SATA II, 16MB, NC (RoHS))

Ook hier wordt de milieu-wetgeving 2002/95/EG erbij genoemd. Wat grappig gedaan. Misschien om de pricewatch te verbeteren wat vragen:

-Wat maakt het interessant om deze wetgeving erbij te vernoemen? Anders gezegd: Deze richtlijn wel, waarom de andere richtlijnen niet. Wat is hierbij de afweging geweest?

-De wetgeving moet nog ingaan en wijzigt nog steeds.

-De wetgeving is een verplichting van de producent, niet van de afnemer. Maw de producent overtreed wetten, de koper niet. Is het daarom verstandig deze informatie te geven?

-Floppus: Industriele machines vallen niet onder de wetgeving. (fixed)

Zelf vind ik het wel leuk staan. Hopelijk wordt er wat meer bij stilgestaan. Voor de meeste zal het echter de vraag zijn wat deze nieuwste "technologie" nu toevoegt aan de HDD.

Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

[rml]Longbeard in "[ PW] Maxtor DiamondMax 10, 250GB met 8MB..."[/rml]

Dat is de reden dat het product is toegevoegd. Voor het overige gaat je vraag niet direct over de Pricewatch. Dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.