hoi, ik heb hier sinds ik dit systeem in elkaar heb geschroefd al last van. Het is niet heel erg maar bij games met snelle actie of waar ik snel kan ronddraaien merk ik dat er een soort lag in zit. Je weet wel als je videokaart zegt maar de game niet meer bijhoudt, beetje dat laggie gedoe en bijvoorbeeld bij racegames, nfs, mafia, vice city dan krijg ik ook nog weleens dattie een halve seconde hangt net alsof tie zeg maar even moet bijladen. Maar de HDD haalt geen gekke fratsen uit, plus die heb ik al vervangen sinds de bouw. 3 verschillende hdd's zelfs en nog steeds dat probleem. Ik probeer dus te zoeken waar die fout zit.
Hdd sluit ik uit, Proc lijkt me onwaarschijnlijk?? Denk ik hoor..
Geheugen, zou dat het kunnen zijn? En dan natuurlijk de meest voor de hand liggende, de videokaart zelf. Misschien niet helemaal in orde. Aan drivers en zo ligt het niet die update ik regelmatig.
systeem specs:
AMD 64 3200+
Asus A8N-SLI
Leadtek winfast 6600 GT extreme..
1024 DDR Kingston
2x 250 GB SataII Samsung + 250 GB maxtor + 200 GB Samsung
480 Watt tagan
SB audigy
Ik heb zelfs de videokaart teruggeclocked naar standaard GT speeds, standaard dus voor de NON-extreme GT's.
Ik wil graag van jullie weten wat t meest voor de hand ligt aan de beschreven troubles. Ik verdenk zelf de Videokaart maar kan geen andere pci-e testen. Lijkt me niet dat de CPU zulke taferelen veroorzaakt ik bedoel dan zou mijn pc ook regelmatig moeten crashen ofzo, maar das niet zo.
Nja ik hoor t wel.
thx
Hdd sluit ik uit, Proc lijkt me onwaarschijnlijk?? Denk ik hoor..
Geheugen, zou dat het kunnen zijn? En dan natuurlijk de meest voor de hand liggende, de videokaart zelf. Misschien niet helemaal in orde. Aan drivers en zo ligt het niet die update ik regelmatig.
systeem specs:
AMD 64 3200+
Asus A8N-SLI
Leadtek winfast 6600 GT extreme..
1024 DDR Kingston
2x 250 GB SataII Samsung + 250 GB maxtor + 200 GB Samsung
480 Watt tagan
SB audigy
Ik heb zelfs de videokaart teruggeclocked naar standaard GT speeds, standaard dus voor de NON-extreme GT's.
Ik wil graag van jullie weten wat t meest voor de hand ligt aan de beschreven troubles. Ik verdenk zelf de Videokaart maar kan geen andere pci-e testen. Lijkt me niet dat de CPU zulke taferelen veroorzaakt ik bedoel dan zou mijn pc ook regelmatig moeten crashen ofzo, maar das niet zo.
Nja ik hoor t wel.
thx