Ik ben een script aan het maken dat OpenDocument-files maakt. Dit zijn in principe een aantal gezipte XML bestanden. Het is zo dat mijn gebruikers aan de hand van hun gegevens een verschillend eindresultaat krijgen. De verschillen zitten hem dus in de content.xml - file, die door mijn script gegenereerd wordt en nadien samen met style, etc gezipt word.
Ik maak dus telkens de content.xml opnieuw aan, vooraleer die te zippen. Nu wil ik echter beletten dat gebruiker 1 de conten.xml van gebruiker 2 krijgt. Hiertoe heb ik dus een file-lock nodig dat voor gans het script werkt, maar waarmee mijn zip-class toch nog toegang krijgt tot de content.xml
flock($f, LOCK_EX [+ LOCK_NB]) werkt niet, de zip-class krijgt geen toegang tot de content.xml
Zie ik hier iets over het hoofd of zijn er work-arounds?
thx
Ik maak dus telkens de content.xml opnieuw aan, vooraleer die te zippen. Nu wil ik echter beletten dat gebruiker 1 de conten.xml van gebruiker 2 krijgt. Hiertoe heb ik dus een file-lock nodig dat voor gans het script werkt, maar waarmee mijn zip-class toch nog toegang krijgt tot de content.xml
flock($f, LOCK_EX [+ LOCK_NB]) werkt niet, de zip-class krijgt geen toegang tot de content.xml
Zie ik hier iets over het hoofd of zijn er work-arounds?
thx