Heel veel topics over 12 speed on the fly. Kenwood 72x is daar een goede cd-speler voor, maar ik hoor ook dat dat ding veel nadelen heeft, zoals kenwood 72x kan slecht cd-r lezen. En je moet wel je legale>:) cd-r kunnen gebruiken. Zijn er nog meer nadelen....
Is er trouwens ook een dvd-speler die 12x on the fly ondersteund
De Kenwood 72x is zeer snel voor audio, maarrrr... In de testen van cdrinfo.com was de Kenwood de enige in het testveld die geen 100% correcte kopieën van de audio tracks kon maken. Verscheidene andere reviews kwamen tot dezelfde conclusie. Verder heeft de drive geen variable speed settings wat zeer handig is bij beschadigde op excentrische CDs. Het lezen van bepaalde CD-R en CD-RW media geeft ook grote problemen. Een kennis van me heeft de drive enkele dagen geleden aangeschaft en meteen weer teruggedaan en ingeruild voor een Asus S500 omdat vele van zijn CD-R schijfjes niet meer leesbaar waren. Ok, het waren geen kwaliteitsschijfjes, maar de Asus leest ze perfect.
Verder is er het feit dat de Kenwood wel meer dan 40x audio extractie kan doen, maar dit is in burst mode. Vele gebruikers zeggen dat ie in de secure mode gebruikt door de referentie audio extractor Exact Audio Copy (EAC) slechts 5x haalt waar de Plextor 40x vlot over de 20x gaat...
Verder is er het feit dat de Kenwood wel meer dan 40x audio extractie kan doen, maar dit is in burst mode. Vele gebruikers zeggen dat ie in de secure mode gebruikt door de referentie audio extractor Exact Audio Copy (EAC) slechts 5x haalt waar de Plextor 40x vlot over de 20x gaat...
Heb zelf de combinatie Plextor 12x10x32 en Piopeer 105S (16x DVD en 40x CD-ROM), en geen probleem met on the fly kan branden :9:9:9:9:9:9Op zaterdag 20 januari 2001 14:31 schreef justin01 het volgende:
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Dus eigelijk nooit de kenwoord nemen, want de plextor 40 speed kan ook on the fly met 12x bijhouden
Tja, dat haalt mijn AOpen 40x ook nog met gemak... Die kenwood is wel geil, maar wat ik me nu afvraag is iets wat ik net in de search las:
Is dit waar? Dat de nieuwe kenwoods geen probs meer hebben met CDR(W)'s? Dat zou wel cool zijn, want hij is onbetwist de snelste en stilste...kenwood 72X: oudere 72X's hebben zelfde problemen als hierboven, en nieuwere (vanaf 4 maanden terug ofzo) hebben dat allemaal niet. (hebben ook andere firmware) Enige nadeel bij de 72X is de prijs...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Plextor Rules....ok de px40ts... om mee in te lezen is gewoon een stuk sneller je moet alleen wel scsi hebben en dat is nou weer net even iets duurder..
Die plextor is inderdaad ook erg goed. Ik had een UltraPlex 32 Speed SCSI. Maar nu heb ik de Kenwood UCR-421 72 speed. En voor audio rippen en kopieren is ie gewoon nog VEEL vetter. Hij trekt 48 Speed digital audio extraction (40 gemiddeld) en dat doet geen enkele drive hem na.
Voor data is het ook geen 72X MAX meer maar TRUE speed. Gemiddelde leessnelheid op ALLE (lees : dus ook goekope pruts recordables/rewritables) cd's is 68 speed.
Plus dat hij maar op 10 Speed draait , dus geen stofzuiger/vibrator die je pc flink laat rammelen maar perfect stil .. geruisloos.. je kan zeggen wat je wilt maar dit is gewoon een 200% verbetering op gebied van cd-rom drives. Kopen dus die hap als je wat extra wilt uitgeven voor een goede cd-rom.
Voor data is het ook geen 72X MAX meer maar TRUE speed. Gemiddelde leessnelheid op ALLE (lees : dus ook goekope pruts recordables/rewritables) cd's is 68 speed.
Plus dat hij maar op 10 Speed draait , dus geen stofzuiger/vibrator die je pc flink laat rammelen maar perfect stil .. geruisloos.. je kan zeggen wat je wilt maar dit is gewoon een 200% verbetering op gebied van cd-rom drives. Kopen dus die hap als je wat extra wilt uitgeven voor een goede cd-rom.
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Verwijderd
Ik ben ook 1 van die gelukkige die in het bezit is van zo'n Kenwood 72X.
Mijn ervaringen zijn, na 4 maanden ofzo: Heel snel, stilletjes (Gewoon eng zo stil), Leest mijn Cd-r's en Cd-rw's Gewoon allemaal zonder enige problemen. (Heb allerlei Soorten Cd-r's).
Heb nog geen spijt van gekregen.
Moest wel even de Firmware updaten t.z.t.
Het is geen slechte koop, maar ben wel van mening dat je voor minder ook dezelfde kwaliteit kunt krijgen!
Ik sponser de Technologie gewoon graag
Mijn ervaringen zijn, na 4 maanden ofzo: Heel snel, stilletjes (Gewoon eng zo stil), Leest mijn Cd-r's en Cd-rw's Gewoon allemaal zonder enige problemen. (Heb allerlei Soorten Cd-r's).
Heb nog geen spijt van gekregen.
Moest wel even de Firmware updaten t.z.t.
Het is geen slechte koop, maar ben wel van mening dat je voor minder ook dezelfde kwaliteit kunt krijgen!
Ik sponser de Technologie gewoon graag
Verwijderd
Voor DAE heeft de Plextor een startsnelheid (minimumsnelheid) van ongeveer 19 speed. Voor on-the-fly zijn Plextor en Kenwood de enige opties. Tsja, die Kenwood is hier verder al beschreven.Op zaterdag 20 januari 2001 19:58 schreef justin01 het volgende:
Dus eigelijk nooit de kenwoord nemen, want de plextor 40 speed kan ook on the fly met 12x bijhouden
Die plextor heb ik. De waarde 19-speed voor DAE is uit eigen ervaring. Ik ben echt heel blij met die Plextor. Snel, zeker en errug rustig.
De speler wordt ook steeds beter door de firmware die Plextor regelmatig uitbrengt.
Verwijderd
Added support for UDMA
Improved readability of CDRW discs
Fixed bug that caused "EZ CD Creator" and "WIN on CD" not to be able to copy CDs
Fixed upgrade problems on AMD Athlon motherboards
Diablo II Playability
Fixed bug that caused "EZ CD Creator" and "WIN on CD" not to be able to copy CDs
Diablo II Playability
Op maandag 06 augustus 2001 13:46 schreef L0ci het volgende:
Added support for UDMA
Diablo II Playability
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik heb momenteel de kenwood 40x en hij heeft hier ook geen problemen meer met cd-r en cdrw.... wel komt er binnenkort een 72x cdrom speler bij ( dan heb ik wel even diehard 4 cdrom spelers( dvd, cd, cdrw, en dan die kenwood )... maar heb toch een plaatsje vrij 
kenwood ruleert!
kenwood ruleert!
https://wren.co/join/Devian
ik heb die kenwood 72x ook
vreet alle cdz hier, ik gebruik hem voornamelijk voor on the fly fikken
het mooiste is nog dat ie geen geluid maakt, ik vraag me nog steeds regelmatig af of er wel een cd in zit
mijn mening: klasse ding!
vreet alle cdz hier, ik gebruik hem voornamelijk voor on the fly fikken
het mooiste is nog dat ie geen geluid maakt, ik vraag me nog steeds regelmatig af of er wel een cd in zit
mijn mening: klasse ding!
Verwijderd
LiteOn LTD163!Op zaterdag 20 januari 2001 14:31 schreef justin01 het volgende:
http://www.cdspeed2000.com/go.php3?link=details.php3&Type=DAE&Brand=LiteOn&Model=LTD163
Door Marsipulami - dinsdag 23 januari 2001 22:13
en dan
Door L0ci - maandag 06 augustus 2001 13:46
Mag ik vragen waar dit op slaat. Ik zie opeens een heel oud topic die ik ooit had gestart weer boven aan staan
L0ci, leg uit
en dan
Door L0ci - maandag 06 augustus 2001 13:46
Mag ik vragen waar dit op slaat. Ik zie opeens een heel oud topic die ik ooit had gestart weer boven aan staan
L0ci, leg uit
Verwijderd
Het is toch zo dat als je onthefly wil branden dat je lees snelheid van de cdrom speler 2 keer zo groot moet zijn als de brander .. dus bij
8x on the fly = 16speed
12 on the fly = 32speed
denk niet dat het nodig is om zo kenwood ding te kopen daarbij vind ik het nog eeens zonde van me geld.. koop dan gewoon goeie dvd speler
8x on the fly = 16speed
12 on the fly = 32speed
denk niet dat het nodig is om zo kenwood ding te kopen daarbij vind ik het nog eeens zonde van me geld.. koop dan gewoon goeie dvd speler
Verwijderd
Nee dat gaat niet op.Op woensdag 08 augustus 2001 00:07 schreef Hades-Hodur het volgende:
Het is toch zo dat als je onthefly wil branden dat je lees snelheid van de cdrom speler 2 keer zo groot moet zijn als de brander .. dus bij
8x on the fly = 16speed
12 on the fly = 32speed
Je hebt 52 speed cd-rom spelers die maar 8x audio kunnen rippen.
Goede DAE doen er maar weinig.
Verwijderd
Nee hoor zeker niet als je nero gebruikt met een flinke buffer. Ik heb een xmerk cdspeler die 3,9 speed DAE doet. Ik kan hiermee prima 4x (sneller) mee on the fly branden door Nero een buffer te geven 40 Mb. Eerst wordt die buffer gevuld en dan pas begonnen met schrijven.
iddOp maandag 06 augustus 2001 13:54 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
moet dat nou?
Verwijderd
Oh nog even ontopic, voor mij geen kenwood meer!
Ik heb een 52X true crap gehad, wilde niet samen met mijn zip of hd aan een ide-kabel! Las slecht cdrŽs, geen cdrwŽs, kon met een cd erin windows niet starten want dan kreeg ik een vastloper, etc, etc.
Het scheelt denk ik per exemplaar of je een goede of slechte hebt. Maar voor mij niet meer.
Ik ga een pioneer 106s halen.
Het scheelt denk ik per exemplaar of je een goede of slechte hebt. Maar voor mij niet meer.
Ik ga een pioneer 106s halen.
Pagina: 1