Toon posts:

Netwerk & ADSL verbinding verbreekt telkens..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds 2 weken een vervelend probleem.
Ik heb de oplossing op tweawkers en google gezocht (zelfs naar een computer winkel gegaan) maar allemaal zonder enig succes.

Wat is nu het probleem:
Bij ons in 't thuisnetwerk (4 computers) valt continue de netwerk & internet verbinding telkens weg. Ik kan niet meer internetten, kan de router niet meer bereiken (eerst hadden we een sweex adsl modem/router anex A, ik heb door dit probleem afgelopen week een U.S. Robotic gekocht, maar het verhielp het probleem niet).

Ik kan dus via de explorer de router niet meer bereiken, en kan geen ipconfig /renew meer uitvoeren. Soms helpt het om de router even uit te zetten (dus stroom eraf) en 20 seconde later weer aan te zetten. Maar om dit ritueel nou telkens uit te voeren...

Ik heb ook mijn firmware geupgrade maar loste ook niks op. Wij hebben Planet ADSL Advanced (12 mbit down, 1 mbit up)

Iemand enig idee? Ik kon in andere topics geen oplossing voor mijn probleem vinden.

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:20
Je router klappert, zet emule/kazaa/dc++/bittorrent eens uit.

Verwijderd

Topicstarter
al geprobeerd, maar toch blijft 't uitvallen
de laatste 2 dagen steeds sneller trouwens

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:20
Draai dan eens hitman pro, oftewel, valt de verbinding ook weg als je geen computer hebt aangesloten? Volgens mij klappert je modem door het grote aantal connecties dat je computer maakt (spyware).

[ Voor 78% gewijzigd door Vinnienerd op 26-12-2005 22:26 ]

• c00kie
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-04 09:46
en doe dit op alle pc's in veilige modus...

Build a bridge, get over it... Specs : yes !!! website over bouwen & verbouwen