Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op de http://www.newmobile.nl gelezen dat de mooie motorola a1010 is Gecancelled :( is dat waar :S zijn de bronnen van newmobile vertrouw baar want ik kan het nergens anders vinden. Weet iemand het zeker dat de motorola a1010 is gecancelled? en zo ja dan kan ik op zoek gaan naar een andere mobile telefoon en zo nee dan ben ik een verry happy man :P alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand het :'(

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 00:49
Dit is het enige wat ik er over kan vinden. Maar is wel een HTC PPC met ingebouwde GPS, of je kunt kijken naar de A1000.

Voor zover ik weet komt er een A1020 aan die dan wel op de Nederlandse markt zal uitkomen. Dit heb ik minder dan een week ergens gelezen maar weet niet meer waar. Gezien het feit dat er van Sony Ericsson een P990i aankomt met Symbian 9 en uiq 3.0 lijkt het mij dat Motorola met een A1010 nogal achter de feiten zou aanlopen, ondanks de zeker niet slechte spec's maar wel met een uiq die nog steeds heel veel op de eerdere Sony Ericsson P800 lijkt. De A1010 zou het absoluut van de P_990i verliezen. Welke spec's die A1020 heeft is nog niet bekend, evenals wanner die op de markt moet komen maar het zou mij niet verbazen als het gelijktijdig met de Sony Ericsson is.
[bron Zwartbol op pocketinfo.nl]