Heb hier een Vectra VL420, gekocht als barebone met enkel kast, mobo en voeding. Vandaag heb ik de rest van de onderdelen aangevuld maar nu stuit ik op het volgende:
Als ik de pc aan zet gaat netjes het ledje op het mobo branden, hoor ik een kleine tik en draaien de fans een fractie van een seconde. Vervolgens hoor ik na een tijdje wachten een sirene a la "tudutudutudutu", in vrij hoog tempo. Daarna hoor ik 2 beeps.
Geprobeerd:
• CPU verwijderd
• Ram verplaatst, andere module geprobeerd en uiteindelijk in zn geheel verwijderd
• PCI video ipv AGP
• Alle IDE apparaten losgehaald
• CMOS clear
Nu heeft ze pc zegmaar een schakelaar voor indringersbeveiliging, zou het daar iets mee te maken hebben? Ik heb deze schakelaar ook ingedrukt, maar dat hielp niet.
Heeft iemand enig idee in welke hoek ik moet zoeken??
Alvast bedankt!
Als ik de pc aan zet gaat netjes het ledje op het mobo branden, hoor ik een kleine tik en draaien de fans een fractie van een seconde. Vervolgens hoor ik na een tijdje wachten een sirene a la "tudutudutudutu", in vrij hoog tempo. Daarna hoor ik 2 beeps.
Geprobeerd:
• CPU verwijderd
• Ram verplaatst, andere module geprobeerd en uiteindelijk in zn geheel verwijderd
• PCI video ipv AGP
• Alle IDE apparaten losgehaald
• CMOS clear
Nu heeft ze pc zegmaar een schakelaar voor indringersbeveiliging, zou het daar iets mee te maken hebben? Ik heb deze schakelaar ook ingedrukt, maar dat hielp niet.
Heeft iemand enig idee in welke hoek ik moet zoeken??
Alvast bedankt!