daewoo dvd speler dv 800

Pagina: 1
Acties:

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-02 16:45
mijn excuus alvast alsik in het verkeerde forum zit maar dit lijk mij de beste plek voor dit probleem.

ik heb voor mij vriendin deze dvd speler gekocht , thuis bij haar aan gekomen en alles netjes aangesloten te hebben en we er lekker voor gingen zitten om hem uit te teste bleek hy de dvd's niet pakte ( gekopieerde dvd's en orginele bij de hand liggen) en dit komt waarschynlijk door ze regio code dacht ik eerst. hij speelt wel gewone muziek cd's af. nu ben ik al een paar uurtjes bezig aan het zoeken naar een frimware omdat ik hem regio vry heb kunnen maken met een code maar dit heeft niet geholpen, maar aangezien mij zwahilies en russisch niet al te best is heb ik tot nu toe helemaal niks nuttig kunnen vinden. weet iemand een goeie site waar ik een frimware kan downloaden. mijn dank is groot en ik denk dat als het me lukt hem te laten werken dat me vriendin me dan nog hartelijker zal bedanken

mijn onder genomen acties.

*via google gezocht.
* via got gezocht.
*op verschillende forums gezocht en gepost met de zelfde vraag.
*handleiding van de speler opnieuw door gelezen en de stappen gevolgd die ze aan gaven.
*de site van daewoo bezocht maar daar kwam ik niet verder dan alleen spec's.
*dvd op een andere tv geprobeerd ( ook daewoo)
*scart kabel verwisseld.
* haren voor een deel uit me hoofd getrokken.

http://www.daewoo-electro(...)prod2.asp?idprod=328 <--- het gaat om deze speler.