Toon posts:

kort geding cistron->won!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Van de week in de plaatselijke krant gelezen dat Cistron een kort geding gewonnen heeft van de KPN over de toegang tot de telefooncentrales in Woerden, Bodegraven en Alphen....

Goed nieuws dus als je hier in de omgeving woont :) Heb net nog ff gebeld ter verificatie maar het klopte.. De meneer wist mij mee te delen dat de apparatuur nu in de centrales geplaatst kan worden.. Wanneer dit gebeurd is nog niet bekend, aangezien de apparatuur vrij prijzig is...

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Helaas niet bij mij in de buurt maar wel tof!

Verwijderd

bodegraven haha, denk je dat ze dat als een van de eerdere plaatsen doen?? Daar heeft bodegraven echt te weinig inwoners voor, sorry....

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Maar in Bodegraven is een goed alternatief: Casema :) :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 januari 2001 21:22 schreef Thunderbird het volgende:
bodegraven haha, denk je dat ze dat als een van de eerdere plaatsen doen?? Daar heeft bodegraven echt te weinig inwoners voor, sorry....
uuh daar zijn ze ook mee bezig.. rotterdam is al aangesloten... maarja bodegraven is 1 van de steden die in hun eigen glasvezelkabelgebied is opgenomen.... :) like woerden :)

typo

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 januari 2001 21:42 schreef havana het volgende:
Maar in Bodegraven is een goed alternatief: Casema :) :)
...

Verwijderd

Topicstarter
heeft hier iemand trouwens adsl via cistron? zo ja kan hij wat vertellen over de "inlog"-techniek die gebruikt wordt? ik heb gehoord dat het via mxstream vaag is met inloggen (2x ook na opstarten browser ofzo)

Verwijderd

;(, ik woon dus in Waddinxveen!

Dit ligt tussen Alphen en Borft (Bodegraven) in....

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 14:04 schreef geerz het volgende:
;(, ik woon dus in Waddinxveen!

Dit ligt tussen Alphen en Borft (Bodegraven) in....
uuh weet niet al de plaatsten precies meer.. misschien zat waddinxveen er ook bij...

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 14:56 schreef achappey het volgende:

[..]
uuh weet niet al de plaatsten precies meer.. misschien zat waddinxveen er ook bij...
Dat zou heeel erg fijn zijn! :9~

Wat is je bron?
Welke krant ?

Verwijderd

Topicstarter
rijn & gouwe

Verwijderd

aha, de drukkerij staat hier wel in de buurt..
welke dag en pagina ?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 16:44 schreef geerz het volgende:
aha, de drukkerij staat hier wel in de buurt..
welke dag en pagina ?
sorry zou ik echt niet meer weten.. ik heb de krant zelf ook niet.. ergens anders gelezen.. maar waarom bel je niet naar cistron helpdesk?

Verwijderd

ja, das wel een goed idee :D

• EricV
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-03-2024

EricV

Telematicus collosus

heeft hier iemand trouwens adsl via cistron? zo ja kan hij wat vertellen over de
"inlog"-techniek die gebruikt wordt? ik heb gehoord dat het via mxstream vaag is met inloggen (2x ook na opstarten browser ofzo)
KPN is altijd vaag bezig ;)

Bij Cistron sluit je de UTP aan op je kaart en voila, that simple :)
Waarschijnlijk DHCP maar het schijnt ook met een vast ip te kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 januari 2001 16:42 schreef eric veraart het volgende:

[..]
KPN is altijd vaag bezig ;)

Bij Cistron sluit je de UTP aan op je kaart en voila, that simple :)
Waarschijnlijk DHCP maar het schijnt ook met een vast ip te kunnen.
kijk daar hou ik van :)

Verwijderd

Je kan inderdaad voor een vast ip kiezen en anders is het inderdaad DHCP. UTP erin en klaar ben je :)

Verwijderd

Dat kort geding hebben ze eind vorig jaar al gewonnen. In dat artikel stond juist dat door diverse oorzaken de uitrol nog meer vertraging heeft opgelopen dan ze al dachten. Was het eerst december/ januari voor Alphen a/d Rijn nu hebben ze dat maar onder de noemer "dit jaar" geplaatst.

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 22:03 schreef Kruimeltje het volgende:
Dat kort geding hebben ze eind vorig jaar al gewonnen. In dat artikel stond juist dat door diverse oorzaken de uitrol nog meer vertraging heeft opgelopen dan ze al dachten. Was het eerst december/ januari voor Alphen a/d Rijn nu hebben ze dat maar onder de noemer "dit jaar" geplaatst.
ej, ben jij van Cistron ofzo ?
Pagina: 1