Toen ik Windows vandaag opstartte bleek mijn profiel ineens niet meer te werken. Hoe dat komt weet ik niet precies, ik had goed afgesloten, maargoed, nieuw profiel gemaakt, wat oude bestanden overgekopieerd en het werkte weer. Nu startte ik echter Outlook op, en die denkt dat het nog niet geinstalleerd is (je kent dat wel, de eerste keer dat het opstart heeft het de installatie-cd nog even nodig). Helaas is er iets fout met de installatie-cache ofzo (ik heb een tijd terug de mappen c:\MSOCache en c:\winxp\install verwijderd omdat ze nogal groot waren, maar dat was achteraf niet zo slim... er verdwenen heel wat icoontjes van programma's enzo, maargoed, niets meer aan te doen nu).
Nu kan ik office niet meer installeren of deinstalleren. Bij het isntalleren komt Office met de melding dat er een aantal onderdelen aanwezig zijn die 'bèta'-software zijn (dat klopt, ik heb Visio 2003 Beta geinstalleerd die bij Visual Studio Beta zat) en dat Office pas wil installeren als die weg is. Echter, door bovengenoemde problemen wil Visio ook al niet deinstalleren.
De vraag: hoe kan ik Office en eventueel Visio helemaal uit mijn systeem krijgen, zodat de installatieprocedure weer werkt? (Ik backup mijn Outlook-files verder wel natuurlijk). Of is er een andere manier om de installatie (via een MSI dus) te forceren?
Googlen leverde me niet veel antwoorden op...
Nu kan ik office niet meer installeren of deinstalleren. Bij het isntalleren komt Office met de melding dat er een aantal onderdelen aanwezig zijn die 'bèta'-software zijn (dat klopt, ik heb Visio 2003 Beta geinstalleerd die bij Visual Studio Beta zat) en dat Office pas wil installeren als die weg is. Echter, door bovengenoemde problemen wil Visio ook al niet deinstalleren.
De vraag: hoe kan ik Office en eventueel Visio helemaal uit mijn systeem krijgen, zodat de installatieprocedure weer werkt? (Ik backup mijn Outlook-files verder wel natuurlijk). Of is er een andere manier om de installatie (via een MSI dus) te forceren?
Googlen leverde me niet veel antwoorden op...