Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

bst 37 sony ericson k750 i batterij

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een k750i telefoon, originele batterij is dan een type bst 37 batterij met capaceit aan 900mA .Zo heb ik op internet een aanbieding gezien en voor maar weinig geld heb ik een batterij aangeschaft met capaciteit van 1700mA .wat me verbaast namelijk dat de originele 900mA langer gaat dan bijna dubbule 1700mA , weet iemand hoe het komt en wat ik beter kan kopen ?

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:31
Allereerst zou ik dit probleem overleggen met de winkel waar je die accu hebt gekocht. Het is ongetwijfeld een no-name el cheapo accu waar ze 1700mA erop hebben gezet, want dat verkoopt goed, zonder enige wetenschappelijk/gestandardiseerde onderbouwing.

Verwijderd

Topicstarter
Jimster schreef op maandag 26 december 2005 @ 18:11:
Allereerst zou ik dit probleem overleggen met de winkel waar je die accu hebt gekocht. Het is ongetwijfeld een no-name el cheapo accu waar ze 1700mA erop hebben gezet, want dat verkoopt goed, zonder enige wetenschappelijk/gestandardiseerde onderbouwing.
nou , dat is onzin wat je nou allemaal probeert te zeggen . ten tweede ik heb al eens ervaring met zulk accu''s .ik heb voorheen een nokia 8310 gehad en met de originele ging het 4 dagen mee ,stanby ,en met een dubbule capaciteit, niet originele batterij ging het 10 dagen mee, dus, het is niet alleen wetenschappelijk bewezen maar ook levende lijve ondervonden . Je moet niet alleen reageren om te reageren maar moet ook wat kennis van zaken hebben .

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:47
Jou post is anders uitermate onduidelijk. In je eerste post lijkt het dat je wilt zeggen dat de nieuwe accu minder lang meegaat als de originele, in je tweede post doe je net alsof dat nooit het geval kan zijn.

Dus ja, probeer de winkel als je problemen hebt met een van hun producten.

Dit topic is gesloten.