Toon posts:

Cover progje met centreren etc.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een progje, gemakkelijk in gebruik, om covers voor CDs en DVDs te maken. Maar wel een zodanig programma waar:

1) ik de optie heb om een plaatje dat ik als cover wil gebruiken (en dat niet de juiste verhoudingen van een cover heeft) te laten centreren, zodat het plaatje in juiste verhouding blijft. (Bijv. bij de front cover van een CD)
(dus dat er waarschijnlijk balken aan de randen link/rechts of boven/onder zijn waar geen 'plaatje' bevindt)

Wat ook handig zou zijn:
2) de mogelijkheid om, bijv. bij een DVD cover, de voorkant, de zijkant en achterkant appart van elkaar te coveren :P , waarna het programma uiteindelijk de delen bij elkaar voegt en je het als één cover/plaatje kan uitprinten.

Zelf ben ik nog niet een zodanig progje tegengekomen. Heeft er iemand ervaring met een progje met optie 1), 2) of allebij? Mijn dank is groot _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2005 18:08 ]

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat kan met Nero cover designer toch? Kan je je plaatjes apart inladen en dan goed zetten zoals jij ze wil.
Zelf gebruik ik CoverXP maar volgens mij heeft die alleen functie 1).

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:55
SaURoN schreef op maandag 26 december 2005 @ 18:18:
Dat kan met Nero cover designer toch? Kan je je plaatjes apart inladen en dan goed zetten zoals jij ze wil.
Ik gebruik ook CoverXP, gratis variant ervan is trouwens undercoverxp ( http://jump.to/undercoverxp )

Verwijderd

Topicstarter
SaURoN schreef op maandag 26 december 2005 @ 18:18:
Is er niet iets minder gecompliceerds als Nero Cover Designer?

Verwijderd

Topicstarter
Geen reacties verder? :O