Toon posts:

Heb ik een cd brander of ook een DVD brander?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is misschien een beetje een domme vraag, maar voor mij wel even belangrijk:

"Heb ik een cd brander of ook een DVD brander?"

Het is een laptop van m'n werk, die ik ook voor thuis gebruik, en ik heb em nog maar net. Ik wil dat weten omdat ik eigenlijk binnenkort (liefst dit jaar nog) een computer wil herconfigureren (en ff backup op deze laptop wil zetten). Daarvoor moet ik weten of 't een dvd brander of ook cd brander is.(scheelt in 't aantal discs). Indien m'n laptop alleen een cd brander is, zall ik m'n desktop dvdbrander mee moeten nemen, wat 'k liever niet wil.

Kan ik dat alleen testen door een dvd te branden (en te kijkenof mijn laptop dat kan), of kan dat ook op een andere manier, en zo ja, hoe?

Ik zag 't niet bij het googlen van m'n specs van aparatenbeheer...

daar staat HL-DT-ST RW/DVD GCC-4243N

Het doorsnuffelen van m'n laptop heeft me niet tot een antwoord gebracht.

Iemand een suggestie?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2005 17:13 ]

• SIMPY.be
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02 15:41
Een combo is het, dus één om cd's te branden en dvd's te lezen... NIET om dvd's te branden!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Je hebt een combo-drive:

DVD speler en een CD/RW brander. Dus wel een CD brander, geen DVD brander.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dat wordt dus ff de dvd-brander uit m'n pc slopen voor die pc (ook niet heel veel werk). Maar hoe had ik dat nu kunnen zien? Ik heb echt zo goed mogelijk lopen zoeken. Kun je dat ergens uit afleiden? Of moet je dat gewoon weten?

• tricksel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-02 18:50
Als je Google't op GCC-4243N, dan zie je gelijk de juiste resultaten.
Pagina: 1