Toon posts:

kwaliteit plaatjes in flash zwaar brak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de laatste tijd bezig geweest sites in flash te maken, en heb nu eindelijk te tijd gehad eentje daadwerkelijk af te maken.
Maar zodra ik een page exporteer naar .swf ziet alles er brak uit, en dan ook echt alles. heb net al ff wat rondgekeken op de forums hier, en enige wat ik kon vinden was dat ik de plaatjes in .gif moest opslaan en er dan niks aan de hand zou zijn.. Het probleem is dus, het staat al in .gif 8)7

wat ik ook zo vreemd vind is dat als ik op 'pulish preview' in html of flash klik, de site er gewoon netjes uitziet..

Als iemand weet wat het probleem is (ben n00b dus zal wel niet iets lastigs zijn) dan hoor ik het graag :)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Zet bij je export options de kwaliteit van de jpg's omhoog. Zie F1 en dan image quality.

[ Voor 25% gewijzigd door sdomburg op 26-12-2005 17:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
je bedoelt dat als je de page exporteerd, je in dat pop-up menu'tje de kwaliteit van de jpegs op 100 zet. Dat had ik dus al gedaan, maar helpt niet :(

• Sebastiaan_2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Modbreak:Het is hier geen HK om zomaar TVP's te plaatsen. Ze zijn topicvervuilend en onnodig omdat je dit topic kunt bookmarken.

[ Voor 96% gewijzigd door André op 26-12-2005 20:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
sorry ik ben nog erg n00b met flash, maar wat is TVP 8)7

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

tvp= Terugvindpost :P

Pak je rust!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Rek jij je SWF niet toevallig uit t.o.v. de canvas waarop jij ontwerpt? Dan is het op zich logisch mocht dat zo zijn. Met de standaardinstellingen moet normalerwijs alles goed gaan, het is bijna WYSIWYG.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Pagina: 1