Meerdere pdf afdrukken

Pagina: 1
Acties:
  • 945 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 00:31
Ik heb hier op got en op google al gezocht maar kom er niet achter.
Ik heb een lijst met pdfs die ik allemaal uit wil printen, maar ik heb geen zin om dat voor elke pdf apart aan te clicken (zijn er nogal veel). Wie weet er een makkelijkere oplossing?

• martinr
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-05 02:49
Al geprobeerd ze vanuit de verkenner (je meldt geen OS, maar zal wel onder Windows zijn) te selecteren, rechts te klikken en te kijken of je daar voor 'afdrukken' kunt kiezen ?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Selekteer al die pdf bestanden en sleep ze naar je printer icoon toe.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• chielsen
Yep, ik kan alleen voor openen kiezen.
Ik heb acrobad and foxit maar bij beiden kan ik niet kiezen om ze allemaal af te drukken.
Bij acrobat heb ik ze nu wel allemaal in een apart venster, maar bij afdrukken zie ik niks van alle vensters afdrukken...

Verwijderd

als ik hier meerdere pdf's selecteer, rechtermuisknop indruk, staat er afdrukken in het pulldownmenu.
winxp met acrobat 7.0
welk os, versie van acrobat heb jij?

• chielsen
OK ik heb dat nu ook(heb acrobat geupdate), en hij zegt dat het ff gaat duren en de proc wordt belast, maar er gebeurt dus helemaal niks. Ik zie geen proc belasting en er komt ook niks uit de printer.

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:38

r_kluft

Hmmmmmm

Dit probleem heb ik dus ook. We hebben een digitaal archief van pdf's en nu willen ze er ongeveer 550 afgedrukt hebben.

Rechtermuisklik en afdrukken kiezen geeft geen resultaat en zelfs met een batch van 50 komen er maar 18 uit.

Binnen acrobat en foxit geen opties kunnen vinden om er meerdere af te drukken.

Systeem waar het op moet gebeuren is een 3.4 GHz met 1 gig aan geheugen dus zou krachtig genoeg moeten zijn.

Iemand een idee? Misschien met een stukje scripting of een mooi tooltje?

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:38

r_kluft

Hmmmmmm

Nou ik ben er uit.

Bij onze HP's kan je ftp'en naar een map port1.
Als je de bestanden naar deze port kopieert dan kan je er zeker 200 per keer afdrukken.

Getest op een CLJ4700. Eisen zijn wel dat er minimaal 128 MB geheugen in de printer zit.
Pagina: 1