Toon posts:

Farcry start niet

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds vandaag in het bezit van bovengenoemd spel, installatie is goed verlopen echter als ik het spel opstart krijg ik de volgende melding:

"CD/DVD emulation software has been detected, please disable all CD/DVD emulation software en re-start the game"

Waarna ik weer terug keer naar windows, iemand raad hiermee?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Heb je daemon-tools of alcohol 120% of een ander programma voor virtuele schijven geinstalleerd??

Die moet je uninstallen!

Of een antibacklist tool zoeken

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:54
Vergeet ook niet de virtuele drives van Nero uit te zetten, daar zaagt hij ook over als je die ingeschakeld hebt.

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Verwijderd

Topicstarter
FragileM64 schreef op maandag 26 december 2005 @ 15:37:
Vergeet ook niet de virtuele drives van Nero uit te zetten, daar zaagt hij ook over als je die ingeschakeld hebt.
Dit heb ik wel maar hoe kan ik deze uitschakelen dan?

• weltie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-03-2024
En als je CloneCD hebt geinstalleerd, dan zal het ook niet werken. Deze zal je dus ook moeten de-installeren.

Verwijderd

weltie schreef op maandag 26 december 2005 @ 15:44:
En als je CloneCD hebt geinstalleerd, dan zal het ook niet werken. Deze zal je dus ook moeten de-installeren.
Hmm... je zou "bijna" een gekraakte versie gaan zoeken ipv netjes te betalen en ook je halve PC nog leeg trekken.

Verwijderd

Topicstarter
FragileM64 schreef op maandag 26 december 2005 @ 15:37:
Hoe doe ik dit mensen?

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Misschien bij de Opties van Nero zelf? :?

• PAKMAN79
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-03-2021
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 15:50:Hmm... je zou "bijna" een gekraakte versie gaan zoeken ipv netjes te betalen en ook je halve PC nog leeg trekken.
Inderdaad, als je een gekraakte versie download en installeert zeurt 'ie helemaal niet over virtuele drives etc ;) Je mag toch notabene zelf wel bepalen welke apps je geïnstalleerd hebt, een legale key zou toch voldoende moeten zijn als bewijs van een legaal gekocht spel :?

KonicaMinolta Dynax 5D +KM 17-35 2.8-4.0 +KM 28-75 2.8 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 70-210 4

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Door beter te zoeken ;)
Problemen met detectie van emulatiesoftware en het uitschakelen ervan is al meerdere malen behandeld hier op het forum. Doe dus zelf eens wat moeite. Mogelijk boosdoeners zijn al aangegeven, nu is het aan jou om te kijken welke van deze voor jou van toepassing zijn en hoe je ze uitschakeld :)

Zie bijv. ook:
[rml][ PC] Far Cry Emulatie probleem[/rml]
Sims 2 `CD/DVD Emulatie software`
[rml][ Harry Potter 3] start niet op[/rml]

[ Voor 18% gewijzigd door Crash op 26-12-2005 16:38 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.