Hallo, Ik heb 8 maanden een Maxtor 160 GB (Speedfan zegt: 6Y160P0 (163,9GB)) en het geeft een failure met tekst: 'deaba030' heeft iemand deze melding eerder gehad? Ik heb Powermax gedraait en het daaruit gevist. Nu mijn probleem; sommige data die erop stond is verdwenen, 60 GB aan data is weg!
Ik kan ook niet als ik wil een dir met een andere dir erin kopieren naar een andere schijf.
Dan krijg ik de melding dat het bronbestand niet kan worden gelezen terwijl als ik de bestanden zonder dirs kopier, dan werkt het wel.
Deze melding kwam ik ook tegen:
Dit is volgens mij dat de file corrupt is, kan ik hier niks meer mee?
Weet iemand misschien een gratis/of shareware programma om de andere 60GB's terug te halen?
Alvast bedankt!
Ik kan ook niet als ik wil een dir met een andere dir erin kopieren naar een andere schijf.
Dan krijg ik de melding dat het bronbestand niet kan worden gelezen terwijl als ik de bestanden zonder dirs kopier, dan werkt het wel.
Deze melding kwam ik ook tegen:
Dit is volgens mij dat de file corrupt is, kan ik hier niks meer mee?
Weet iemand misschien een gratis/of shareware programma om de andere 60GB's terug te halen?
Alvast bedankt!
[ Voor 7% gewijzigd door MensionXL op 26-12-2005 20:58 . Reden: (Volgens mij klopt het verhaal nu wel...) ]