Toon posts:

portable mp3 speler met pitch control

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er nu al een draagbare mp3 speler met een goede (lees:voor dj's bruikbare) pitch control?
Ik weet dat er voor de iPod linuxsoftware bestaat, (Podzilla), maar er is nog geen applicatie geschreven voor de pitch te veranderen.

Verwijderd

Hier ben ik ook al tijden naar op zoek. Je hebt bijvoorbeeld die Ipod DJ van Numark, best leuk alleen er zit geen pitch op, dus mixen is onmogelijk. Ben ook wel erg benieuwd of iemand hier iets voor weet.

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-02 20:27
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 15:04:
Bestaat er nu al een draagbare mp3 speler met een goede (lees:voor dj's bruikbare) pitch control?
Ik weet dat er voor de iPod linuxsoftware bestaat, (Podzilla), maar er is nog geen applicatie geschreven voor de pitch te veranderen.
Dat zou echt geniaal zijn!! 2 iPodjes mee naar je gig, aansluiten en gaan met die banaan. Alleen klote dat die controls zo klein zijn. En de accu zo kort mee gaat.

Verwijderd

Noxa schreef op maandag 26 december 2005 @ 18:58:
[...]

Dat zou echt geniaal zijn!! 2 iPodjes mee naar je gig, aansluiten en gaan met die banaan. Alleen klote dat die controls zo klein zijn. En de accu zo kort mee gaat.
Echt ermee draaien lijkt me niks, veel te klein en te weinig mogelijkheden. Maar t lijkt me meer wat om gewoon "erbij" te gebruiken. Even wat mp3'tjes erop en ff lekker knallen. Eigenlijk een soort CD-player naast mn draaitafels.

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:13
In de Mac Shop in London zag ik een mengpaneel met twee ipodhouders. Misschien kan dat iets zijn.

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-02 19:54

JorisPenders

Designer & Coder

--Christiaan-- schreef op maandag 26 december 2005 @ 19:51:
In de Mac Shop in London zag ik een mengpaneel met twee ipodhouders. Misschien kan dat iets zijn.
Dat is dus de I-Pod DJ waar géén pitch op zit...

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

Pagina: 1