Ik heb sinds gisteravond een probleem. Namelijk als ik op powerpoint of RAR bestanden klik op een website, dan opent safari die in de browser. Ik zie alleen maar wazige tekst. Ook bijlagen in Gmail openen in de browser als tekst. De tekst ziet er uit als dit
---
ÿĵw!1AQaq"2B‘¡±Á #3RðbrÑ
$4á%ñ&'()*56789:CDEFGHIJSTUVWXYZcdefghijstuvwxyz‚ƒ„…‴‡ˆ‰Š’“”•–—˜™š¢£?¥?§?©ª²³?µ¶·?¹ºÂÃÄÅÆÇÈÉÊÒÓÔÕÖרÙÚâãäåæçèéêòóôõö÷øùúÿÚ?ùþŠ( Š( Š( Š( Š( Š( Š( Š( Š( Š( Š( Š( Š( zVF±eŽÚ#ÿÐ…z[Öw„–'Î‴Lœd’Ì?y?—ÿ!{/úîú¯Jnm/‰äôÏüôÅqâ~$}Me?Rþ™–îHòUOËŽ:Ž?¥W?]·–Øb¬YÁÏûŒ*]p—²o“hwì
---
Dit is maar een stukje, het hele bestand wordt zo geladen.
Ik heb zitten zoeken in de voorkeuren van Safari, en heb wat zitten proberen met de extensies, maar ik weet niet waar ik zoeken moet. Weet iemand hoe ik dit oplos?
---
ÿĵw!1AQaq"2B‘¡±Á #3RðbrÑ
$4á%ñ&'()*56789:CDEFGHIJSTUVWXYZcdefghijstuvwxyz‚ƒ„…‴‡ˆ‰Š’“”•–—˜™š¢£?¥?§?©ª²³?µ¶·?¹ºÂÃÄÅÆÇÈÉÊÒÓÔÕÖרÙÚâãäåæçèéêòóôõö÷øùúÿÚ?ùþŠ( Š( Š( Š( Š( Š( Š( Š( Š( Š( Š( Š( Š( zVF±eŽÚ#ÿÐ…z[Öw„–'Î‴Lœd’Ì?y?—ÿ!{/úîú¯Jnm/‰äôÏüôÅqâ~$}Me?Rþ™–îHòUOËŽ:Ž?¥W?]·–Øb¬YÁÏûŒ*]p—²o“hwì
---
Dit is maar een stukje, het hele bestand wordt zo geladen.
Ik heb zitten zoeken in de voorkeuren van Safari, en heb wat zitten proberen met de extensies, maar ik weet niet waar ik zoeken moet. Weet iemand hoe ik dit oplos?