Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

wat te doen met

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• pcnerd
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-04-2022
hallo,

omdat ik het zonde vind om dingen weg te gooien waar je nog iets leuks mee kunt doen heb ik dit topic aagemaakt, hier kun je als je bijvoorbeeld nog een oude platenspeler hebt, vragen of er nog leuke ideeën zijn wat je er mee kunt doen zijn, zodat je weer wat leuks hebt i.p.v. dat je het weg moet gooien.

vanwege het goeie voorbeeld zal ik maar is even beginnen.

Ik heb hier nog een ouwe magnetron staan, heb alle onderdelen eruitgehaald en dus nu alleen nog maar een lege kast met klep, tis zo'n oud philips ding, heeft dus zo'n oven klep i.p.v. deurtje, iemand nog iets leuks wat ik er mee kan doen?

b.v. _/-\o_ _/-\o_

mvg pcnerd

Take a parachute, and jump!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Naar het grof vuil brengen, magnetron met computer is lelijk. Een platenspeler is wel origineel om iets mee te doen, er kwam geluid uit -> er komt geluid uit (als je het als MP3 station gaat gebruiken)

Je zou even bij de projecten op http://www.mini-itx.com/ kunnen kijken, daar staan heel veel grappige dingen tussen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• pcnerd
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-04-2022
het gaat niet persé om er een pc in te bouwen, het mag ook iets anders leuks zijn, voor mijn part een keukenkastje (niet voor mij dus). en die platen speler was als voorbeeld (stond in mijn ooghoek)

Take a parachute, and jump!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Dit word een opsomtopic en verder ben ik bang dat het een beetje het nivo van 'Ik heb een schroefje op straat gevonden, wat kan ik ermee'-nivo gaat bereiken. Slotje dus.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.